Tänk vad löjliga vi tjejer är ibland

Varenda gång jag har duschat förväntar jag mig att killen ska ha blicken på mig, endast mig, när jag så småningom tar bort handduken från min kropp och börjar smörja in mig och sådär. För det mesta tar han en snabbtitt och vänder sedan återigen huvudet mot tv:n. Det är då min hjärna sätter igång! "Okej, jag vet att jag inte ser ut som en modell men så hemsk är jag väll inte att titta på?", "Varför slänger han sig inte över mig?" och så vidare, (inte för att jag vill att han ska göra det egentligen, men ändå). Hjärnan går på högvarv, eller gick ska jag väll kanske säga, efter några år tillsammans vänjer man ju sig.

Efter en stund inser jag hur dum och löjlig jag är, jag vet ju hur mysigt han tycker det är när jag ligger naken bredvid honom och jag märker också alltid att han blir hård efter bara några hundradelssekunder. Hade jag istället för att smörja in mig efter duschen gått fram och kramat honom eller liknande så hade jag ju faktiskt fått den reaktionen jag från början ville ha. Herregud, jag blir ju inte kåt bara för att han är naken!

Är det fler än jag som har sådana här knasiga och egentligen rätt så dumma tankar ibland?

Kommentarer
Postat av: Ellis

Jag frå dem hela tiden, skönt att inte vara ensam xD

2009-02-19 @ 22:24:43
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: Johan

Alltid! Är ju dock singel just nu men då jag inte var det så ville jag bara att hon skulle komma och slita av mig handuken och knulla på mig som fan då man klev ur duschen. Om jag ej är upptagen med något eller nå så är jag den som följer efter tjejen väldigt snabbt för att få av henne handuken. men hey...det är jag! Kvinnor är ju som levande konstvärk och är man kär så låter jag inte bil att tråna ;)

2009-02-20 @ 05:04:06
URL: http://kama.e-blogg.se
Postat av: Erica

Jag tror att nästan alla tänker så :P

Men min älskling är verkligen sån som slänger sig över mig när jag kommer ur duschen :P

2009-02-20 @ 11:14:39
Postat av: Yvonne

Han väntar kanske på att du ska sätta dig över honom när han sitter där i soffan o ser på tv. ;)

2009-02-20 @ 20:31:19
Postat av: Satisfaction

Det är nog inte "tjejer" som är "löjliga". Känslan av att vilja vara uppskattad och åtrådd är mänsklig och absolut inte kopplat till kön.

2009-02-21 @ 12:17:49
URL: http://therighttosatisfaction.blogspot.com/
Postat av: Mmm

min kille hoppar på mig direkt efter duschen men som tröst kan jag ju säga att i längden blir det jobbigt att behöva duscha 2 ggr varje gång ;)

2009-03-01 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0