Vi kan få faktiskt få orgasm, efter orgasm, efter orgasm och så vidare

Jag kom att tänka på det som alla tänker på någon gång ibland, nämligen vilken fördel killarna har genom att kunna stå upp och kissa så fort det behövs. Det tänker vi alla på någon gång, avundsjuka blir många av oss säkert också, speciellt de tillfällena man känner att "nu går det snart inte att hålla in längre" när man exempelvis står mitt på ett torg eller annat och inte har en toalett i närheten över huvud taget.

Men vet ni vad. Vi kan fortsätta låta dem kissa överallt när dem vill, vi ger dem det nöjet! Vi har ju ändå möjligheten till multipla orgasmer så jag menar, vilket slår vilket egentligen? Ha!

Fast okej, killar kan det också, men då krävs det allt träning..

Kommentarer
Postat av: mini

Som om det inte skulle behövas träning för tjejer att få det...

2009-02-21 @ 16:18:59
Postat av: Eden

Inte för mig, men jo det kanske det gör, men inte sådan träning som för killarna..

2009-02-21 @ 16:34:17
Postat av: Anonym

Njae, snarare borde man väl sätta tjejers förmåga till multipla orgasmer i förhållande till killars (allmänna) förmåga att kunna få orgasm under samlag - oavsett position etc. Med tanke på att många tjejer inte kan få det genom penetrerande samlag och ännu färre kan få multipla, så ja, de kan ju glädjas bäst de kan. Men resten får vara avundsjuka både på det och killars kissande ute ey.

2009-02-21 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0