Hur långt hade du kunnat gå?

Jag och pojkvänne diskuterade hur långt vi hade kunnat gå sexuellt med varandra om det varit så att den ena hade haft någon speciell, kanske lite annorlunda fetisch. Vi kom på en massa saker som vi frågade varandra om vi hade kunnat ställa upp på om det hade funnits önskemål, och tillslut skrattade vi så mycket att vi nästan fick kramp i magen.

Som ni säkert vet så finns det ju en himla massa saker människor tänder på och att prata om det blir automatiskt kul. Då och då kommer jag ju med nya förklaringar till olika fetischer, men har ni missat det så kan ni kika lite här. Sen finns det ju alldeles säkert saker som det inte ens skrivits om, utan som par i sina egna sovrum utövar och experimenterar med i sin ensamhet. Men, så länge det inte är farligt så tycker jag personligen bara att det är bra. Man ska våga prova nya saker om man känner att det är det man vill. Man lever ju bara en gång!

Efter diskussionen vi hade lärde vi oss i alla fall att om jag hade haft önskemål om att få mina tår slickade, så hade han gjort det, och att om han hade velat att jag skulle kissa på honom i duschen, så hade jag gjort det. Tur tycker jag dock att det är att ingen av oss vill det, för som jag känner nu så hade vi nog inte känt oss riktigt bekväma i de där situationerna trots allt.

Hur långt hade ni kunnat gå? Eller ännu viktigare, hur långt har ni faktiskt gått för att uppfylla era lovers önskemål?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag var tillsammans med en "sadist" tidigare i mitt liv. Jag tillät tyvärr honom att göra mig riktigt illa. Det resulterade i ett flertal våldtäkter, stryptag och en gång gick det så långt att jag tvingades dricka hans kiss.

Så långt gick jag.

2009-03-23 @ 21:43:47
URL: http://lionz.devote.se
Postat av: Brutala Bloggen - även den vackraste tjejen skiter

hur långt jag skulle kunna gå beror helt på hur långt han skulle kunna gå. om jag offrar mig för hans skull vill jag att han ska göra detsamma.



jag har gått så långt som att gå med på trekant. never again,,

2009-03-24 @ 15:10:59
URL: http://brutalabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0