Kapplöpning till orgasm

Jaha och så var man där igen! Ni vet, perioden där sexet mer och mer börjar likna en kapplöpning till orgasm. Jag blir lika förskräckt varje gång, tänker tankar som "är det såhär det ska vara resten av mitt liv?", "blir det inte roligare?". Lusten finns där, orgasmerna är mer än bäst, men vägen dit känns ganska ointressant och man undrar vart kreativiteten tog vägen.

Alla som varit i ett långt förhållande vet vad jag pratar om. Det är en utav alla "de olika perioderna", så är det bara. Detta är i och för sig ganska lugnt, de värsta perioderna är ju dem där man inte är kåt över huvud taget fast att man önskar att man var det. Detta är ju ingenting jämfört med det! Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch jag hatar det... men killen tror fortfarande det är skönt för en. Efter frågar han alltid "var det skönt ? Kom du ?" och så ett stort leende på facet... vad gör man ? Drar en vit lögn eller säger som det är... "baby, du var verkligen kass"

2009-05-09 @ 10:30:45
Postat av: Eden

Hehe, för oss tror jag nog det är ganska ömsesidigt dock och varken han eller jag är "kassa". Är bara inne i en okreativ period :P

2009-05-09 @ 13:52:57
Postat av: Anna

Hellre det än att bara ha sex typ en gång i veckan, haha. När jag och mitt ex var i slutet på vårat förhållande hade vi bara sex varje fredag, fastän vi var med varandra nästan varje dag på hela veckan. Detta gjorde så att våran kärlek till varandra försvann, iallafall min. Så det lilla sexet vi hade förstörde för mig, dock var det ju bra då det väl hände. MEN jag sa ju till han flera gånger att vi hade det för sällan enligt mig. Men han tyckte det var bra... Haha

2009-05-09 @ 14:37:19
Postat av: Brutala Bloggen

bara jag får sex varje dag är jag nöjd =D Men klart man vill ha lite variation ibland

2009-05-10 @ 11:51:51
URL: http://metrobloggen.se/brutalabloggen
Postat av: mikaela

hur gör du för att få en orgasm?

säg gärna flera sätt:) pussen

2009-06-06 @ 17:52:31
URL: http://mikkaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0