Men hur rider man då?



Går man in på hemsidan jag tipsade om i förra inlägget så ser man att det finns fler sätt att rida på än ett, men det jag menar och som är min favorit är när man helt enkelt sätter sig gränsle (alltså med knäna nere på sängen) över killen och rör sig fram och tillbaka snarare än upp och ner.

Som oerfaren tjej tänker man kanske att detta inte är skönt för killen då snoppen som sagt varken går in och ut eller upp och ner hela tiden, men självklart njuter även han av detta. Säg därför till pojkvännen eller vem det nu än är ni knullar med nästa gång att ni skulle vilja testa en sak och så gör ni detta.

Sätt er gränsle över honom så att tyngden vilar på hans kropp, för in snoppen påväg ner och rör/gnugga er sedan fram och tillbaks. Det krävs inga stora rörelser alls, bara känn efter och låt det ta den tiden som behövs.

Jag hoppas ni förstår min förklaring för jag vet inte mer vad jag skulle kunna skriva. Berätta gärna hur det går!


Kommentarer
Postat av: T.L

Jag kan bara komma när jag rider... annars har jag svårt för att komma riktigt helt i andra positioner.

2009-11-16 @ 18:20:57
Postat av: Anonym

Jag vet av erfarenhet att det finns killar som inte gillar just detta sättet att rida. :P Men som sagt får man prova sig fram ^^

2009-11-17 @ 22:47:44
Postat av: ak

kan inte du ge tips på bra klitorissex och vanlig sex och hur vi tjejer kan göra för att komma flera gånger undet ett sex.

2009-11-22 @ 17:21:12
Postat av: ak

kan inte du ge tips på bra klitorissex och vanlig sex och hur vi tjejer kan göra för att komma flera gånger undet ett sex.

2009-11-22 @ 17:21:27
Postat av: E

Min pojkvän blir galen av upphetsning när jag rider honom på det sätt som beskrivs i inlägget. Men alla är självklart olika, så det gäller att prova sig fram tills man hittar något som passar! Rid lugnt! :)

2011-06-30 @ 10:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0