Undrar..

Hur många gånger i veckan onanerar ni?
Kommer ni varje gång?


Kommentarer
Postat av: Norrländska

När jag inte har en man tillgänglig onanerar jag varje dag, ibland flera gånger på en dag. Kommer varje gång, annars är det ju ingen vits :)

När jag har en man tillgänglig blir det mer sällan men minst 3 gånger i veckan iaf.

2009-11-10 @ 16:31:15
Postat av: a

Har sex flera gånger i veckan vilket kanske spelar in. Onanerar aldrig med sambon, men däremot ibland när han är i skolan eller är med sina kompisar. Det kan vara några gånger i veckan eller inte alls på någon vecka. Innan vi blev sambos onanerade jag varje dag, ibland flera gånger. Använder en kraftig klitorisvibrator, kollar på porr och kommer varje gång, precis som när jag knullar. hehe.

2009-11-10 @ 16:37:41
Postat av: Amanda

Jag onanerar väldigt sällan. Fast det kan bero på att jag ofta är med min pojkvän istället. Men när jag väl gör det kommer jag :)

2009-11-10 @ 17:49:09
URL: http://justjonsson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Beror faktiskt på vilken vecka det är (med tanke på menscykeln alltså) Ibland blir det faktiskt runt 3 gånger per natt ca 5-6 dagar i veckan och ibland inte en enda gång på en vecka. Men jag kommer varje gång.

2009-11-10 @ 20:55:38
URL: http://hanelno.blogg.se/
Postat av: Antropos

undrar om det är nån skillnad på killars och tjejers onanivanor egentligen.

jag kan onanera av ren tristess ibland..

"fuck.. inget att göra.. hmm.. kolla, en penis.. den ska jag dra i"

det ligger i sen man upptäckte den som barn..

och sen kåthets onanin så klart..

så vad jag försöker säga är att jag onanerar så fort det finns tillfälle

2009-11-11 @ 15:24:04
URL: http://singelkillen.blogspot.com/
Postat av: Zandra

Jag onanerar ganska ofta, och kommer varje gång! :) DÄremot har jag en fråga angående sex... jag och min kille har sex nästan varje dag, och det är skönt, men jag kan sällan komma. Det är bara när vi kör med missionären jag kan komma. Varför? Är det vanligt? Jag skulle gärna vilja kunna njuta lika mycket i andra ställningar också, men det går inte. JAg har alltid haft detta problem, så det kan inte vara han som är problemet. Han älskar när jag ligger på mage, och visst...det är väl ganska skönt men inte sååå skönt. Jag har läst att man ska lägga en kudde under för att det ska bli skönare, men det ger ingen skillnad för mig. Vad ska jag göra? :(

2009-11-11 @ 20:08:28
Postat av: olatidman

beror på hur mycket jag träffar min flickvän

2009-11-11 @ 21:24:14
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag onanerar nästan varje dag och jag kommer nästan varje gång ;D

2009-11-14 @ 00:59:02
Postat av: M

Jag gör det vissa nätter då jag har svårt att sova, det hjälper mig att slappna av.

Och ja, jag kommer varje gång.

2009-11-14 @ 20:04:03
URL: http://www.eastofme.blogspot.com
Postat av: Louise

Minst sju gånger i veckan pga kåthet eller ibland tristess och ja jag kommer varje gång

2009-11-15 @ 22:36:10
URL: http://lojsplojs.blogspot.com/
Postat av: Jane

Hur ofta varierar beroende på mitt humör och tid. Men jag göra det minst tre gånger i veckan. Jag kommer vid de flesta tillfällena.

2010-01-02 @ 16:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0