Er önskan är min lag!

Bild av Minna Roselli
Målat av: Minna Roselli, CirkusEros

Det var någon som bad mig att skriva en liten "How to.." suga kuk - beskrivning, och då er önskan är min lag så ska jag självklart göra det! Så ja, det kommer, det kommer. Vet dock inte när bara men jag ska försöka göra det så snart jag kan.

Till er andra som skickat in önskemål om vad jag ska skriva om så kan jag säga att det kommer det också. Då vissa saker tar lite tid då jag kanske behöver leta upp fakta eller komma fram till vad jag själv tycker och tänker om ämnet tex, så väntar jag dock tills jag känner att jag har mer koll på det. Men tro inte att jag glömt er, jag skriver ner alla era önskemål och frågor.

Om det mot förmodan är så att ni känner att jag glömt något så är det bara att mejla eller kommentera för att påminna mig!

Kommentarer
Postat av: Majken

jag måste bara säga det. jag älskar den här bloggen! dunderkär :) ha en bra söndagkväll/måndagmorgon! kram :)

2008-04-06 @ 23:08:33
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

det finns en skitbra guide. Jag kommer inte precis ihåg vad det r för url, men googla på ''hur man suger en kille'' och gå in på den länken som dyker upp som finns på www.geocities.com/???

2008-04-07 @ 07:30:05
Postat av: Eden

Tack för tipset!

2008-04-07 @ 15:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0