Fy skäms på mig!

Jag vet, jag vet - jag är den dåligaste bloggerskan ever. Om man ens kan kalla mig för bloggerska, jag menar, jag uppdaterar ju aldrig.. Fy skäms!

Anledningen till att det har varit så dåligt med uppdateringar är att jag just nu har det väldigt stressigt och därför inte har den tiden jag skulle vilja ha, till bloggen. Tänker dock inte be om ursäkt för det då jag inte vill ha den här pressen med att behöva uppdatera hela tiden bara för sakens skull. Nej, jag bloggar när jag har något vettigt att blogga om och när jag har tid, förhoppningsvis tar den här stress-perioden snart slut.

Även om jag har varit dålig nu de två, tre senaste dagarna, så har ni ju ändå lyckats hålla bloggen vid liv. Vilken debatt det blivit av porr-inlägget liksom.. Hur kul som helst måste jag säga, även om jag känner att de flesta faktiskt var emot mig, hehe. Men nu lämnar vi det, jag kommer säkert skriva fler saker om inte faller er i smaken, men tills dess kör vi på som vanligt med sextips, jag har aldrig, läsarstories o s v.

Jag kommer snart publicera en lista som en av läsarna skickade in.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag höll med dig om porr-inlägget.. bra att du jämförde med om det hade varit kvinnor som främst tittar på porr!

2008-04-18 @ 16:22:28
URL: http://xenobia.blogg.se/catrinsnyablogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0