Jag älskar..

Jag älskar att det är så många som älskar den här bloggen. Jag älskar också att den har varit till stor hjälp för många av er, både då det kommer till sextips och allmänna frågor - det är ju det som är hela tanken bakom bloggen!

Fortsätt med att skicka in frågor, tips och som vissa av er redan gör, svara på de andra läsarnas frågor! Jag har ju bara mina egna uppfattningar och svar på saker och ting, och jag gör verkligen allt jag kan för att på bästa möjliga sätt ge er ett rätt och bra svar, men det skadar ju aldrig att få höra vad fler tycker och tänker.. Så, fortsätt som ni gör, så gör jag det också!

Kommentarer
Postat av: anonym

Vad ska man göra om det gör ont att ha sex?
Alltså, det känns som att jag är för trång och det förstör för mig, för jag kan inte njuta av sexet, det gör bara ont...hjälp!

2008-04-05 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0