Kanske är jag ett lika stort svin

Jag vill ha honom. Han är upptagen, som dem tidigare men det hindrar mig inte, inte gjort tidigare heller. Vi möts upp och har underbart sex, orgasm på orgasm. När vi är klara kysser han min kind och går hem. Hem och kryper ner breve sin sambo och livet rullar på som vanligt.
Han är ute på msn. Han är upptagen han lika så, men det hindrar oss inte för att "leka". Vi har C6, telefonsex och allmänprat. Hans sambo och barn ligger och sover i rummen på övervåningen.
Flickvännen är hemma i sin lägenhet i grannstaden. De träffas oftast på helgerna, och på dagarna mitt i veckan, på nätterna är han min. Smek, lek och allt som gör en natt riktigt ljuvlig. Hon är helt ovetande. Som de andras flickvänner.
Han kommer över till mig för att ta en cigg och prata lite, de slutar med att vi ligger utmattade breve varandra i sängen, då vi nyss haft sex. Han ska snart gå hem, hans tjej kommer förbi.
Vi skickar sms, suktar efter varandra, har C6 när sambon sover, skickar sexnoveller och fantasier via mail.

Det finns en likheter med alla de här killarna, de är upptagna, det är tillfälligt och finns för mig enbart för ett intresse. Jag vet inte vad som lockar, vad som får mig att sukta mer och bara vilja mer. Vi gör allt tillsammans, när sambon/flickvännen sover, inte är hemma eller är utom synhåll. Stärker jag mitt redan stora ego, eller vill jag visa att alla killar är som mitt x, ett riktigt svin? Själv är jag väl ett lika stort svin, men med ett större ego, kanske?

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0