Orgasm medan man har sex, inte det lättaste för alla!

Det var någon som frågade om jag hade några tips på hur man får orgasm under sex. Då jag har skrivit om det innan så kan ni hitta svaret här. Ska leta vidare på internet för att hitta fler svar, men änsålänge så får det räcka. Då vi alla är olika så är det ju inte säkert att det fungerar för alla då det är ett ställnings-tips, men, för någon ska det säkert funka, det gör det ju för mig!

Hur många av er är det som inte fått orgasm under själva snoppen-i-snippan-sexet?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vaddå ÄN? Få nu fasen inte folk här att tro att det är supervanligt eller "normen" att komma utan att klitoris är med i samlaget.

För att komma måste klitoris vara inblandad, om man gör det med en speciell ställning så nervtrådarna vidrörs eller smeker sig själv på samma gång som man blir penetrerad är strunt samma, men att bara köra ut och in i hålet och komma är förenligt med kvinnlig anatomi.

De gånger jag har kommit utan att smeka mig själv då har killen legat på mig, hasat upp mot klittan och liksom gnuggat sig fram till en orgasm. Annars så kommer jag alltid hur man än har sex - bara jag kommer åt att smeka och pilla (eller bli smekt och pillad på) under ett samlag. Ta för er tjejer.. smek er själva och kom samtidigt som killen!

2008-04-11 @ 00:23:26
Postat av: Eden

Inte för att vara sån men, no shit? Jag skriver ju för tusan att jag när jag rider honom även gnuggar klittan mot honom, eller då vi kör missionären, att jag trycker ner nedre delen av hans kropp så att klittan gnuggas även då. In-och-ut-knull är inte något man kör för att få orgasm, inte bara!

2008-04-11 @ 01:32:32
Postat av: Anonym

Jag har aldrig fått. Aldrig... 3 års sex, ingen orgasm.. aldrig.. :(

2008-04-11 @ 15:25:43
Postat av: erica

Jag har aldrig fått det av de, men har haft sex ca 15 ggr. Men när han kört med hand & tunga har det gått bättre! Även fast jag aldrig kommit helt, så har jag varit nära! så vi jobbar på de :)

2008-04-11 @ 18:08:53
Postat av: Sandra

Jag har aldrig kommit faktiskt, på SEX ÅR!

2008-04-13 @ 00:14:44
URL: http://sandrino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0