Tre nya kategorier

Idag har jag lagt till tre nya kategorier här på Edens Lustgård:

Edens egna noveller -
I denna kategori kommer ni så småningom kunna hitta flera olika sexnoveller som jag själv skrivit.

Dagens citat -
Här kommer ni att hitta olika citat jag hört under dagen som på något sätt har med kärkek, förhållanden och sex att göra.

Humor -
I denna kategori är jag inte riktigt säker på vad ni kommer kunna hitta än. Lite blandat antar jag! Både roliga saker som jag tycker ni borde ta del av, men även saker där jag inte riktigt vet vilken kategori som passar bäst.

Vad säger ni om detta - låter det bra?

Kommentarer
Postat av: N

de låter jätte bra!!

2008-04-06 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0