Vad fantiserar du om?

Jag har nyss skrivit en egen liten novell som jag tänkte att jag skulle publicera ikväll. Då det är den första jag publicerar här och även den första jag någonsin skrivit, så kände jag för en liten mjukstart. Tyckte det var väldigt kul att skriva den så jag kan ju garantera att det kommer fler, om ni tycker om den vill säga.

Tills dess vill jag att ni skriver och berättar lite om era sexfantasier då det hade varit kul att se vad olika människor fantiserar om, tycker inte ni? Det behöver inte vara mycket, bara precis berätta något litet. Kom igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag pluggar just nu och brukar fantisera om att en snygg vikarie ber mig stanna efter lektionen. Å så leder det ena till det andra. Sen tar han mig hårt mot katedern och säger att jag är en sexig liten slampa och hora m.m. I Fantasin så har jag en sån där kort klassiskt skolunifromskjol och han har en snygg kostym som han inte tar av sig utan knullar mig med braller å hela köret på. Bara kuken som sticker fram liksom. Så smiskar han mig gärna lite också.
En till fantasi är att jag står och jobbar i kassan på mitt jobb och så kommer nån heting fram och drar med handen upp för mitt lår. har kort kort kjol här med.. Så för han in ett finger i mig och pullar mig där jag står så vem som helst kan komma in. Sen tar han mig hårt bakifrån över kassapparaten.
Skulle också vilja bli knullad av en het boxare. Gärna i boxningsringen.

2008-04-05 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0