Vad har du för sexfantasi? Berätta!

Hej!
 
Först vill jag bara säga att jag tycker din blogg är väldigt bra! Jag besöker bloggen varje dag och uppskattar både tips och att läsa om andras erfarenheter. Keep up the good work! 
 
Det är så att jag har en fantasi som kan uppfattas som väldigt udda och kanske konstig, och jag funderar ofta på om det finns andra som har samma fantasi. Jag har berättat om den för några av mina närmsta vänner, samt ett fåtal killar. Mina tjejkompisar tycker väl inte att den är särskilt konstig, men ingen av dom har själva fantiserat om det. Killarna har inte heller tänt tanken innan, men när jag pratat om det med dom har samtliga av dom gått igång på den.
 
Kanske ska säga vad det är för fantasi också. Det är att ha sex i kyrkan. Jag vet inte varför, men jag tänder otroligt mycket på tanken att bli tagen i kyrkan, gärna vid altaret. Det lär inte vara lätt att förverkliga denna fantasi, speciellt inte vid altaret, men fantisera kan man ju göra. :) I fantasin är det oftast en kristen kille som jag förför, yngre och oerfaren. Han vill, men får inte, och slåss mot sitt samvete när han slutligen ger med sig.
 
Som sagt funderar jag på om andra kan ha samma fantasi. Vad tror du? Jag förundrades lite över att samtliga killar jag diskuterat min fantasi med har gillat den lika mycket som jag, när jag berättade om den för min pojkvän blev han väldigt kåt, och han tänder nästan inte på någonting annars. Så även om inte många tycks ha tänkt tanken, så verkar dom åtminstone tända på den.
 
Det vore väldigt intressant att se vad folk tänker om det här, och att se om det finns fler som har samma fantasi. Fantasier överhuvudtaget är ju intressant och det finns ju väldigt många tändande tankar. 
 
/ Josie

Hur ser ni på detta, om att ha sex i kyrkan? Är det något ni fantiserar om?

Kommentarer
Postat av: paulina.

sex i kyrkan har aldrig slagit mig faktiskt.

2008-04-02 @ 16:11:26
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: michaela

"I fantasin är det oftast en kristen kille som jag förför, yngre och oerfaren. Han vill, men får inte, och slåss mot sitt samvete när han slutligen ger med sig." just detta har jag också fantiserat om. Men resten av din text kan jag inte relatera mig till..

2008-04-02 @ 18:04:29
URL: http://michaeala.blogg.se
Postat av: Egoina

haha. Det hade ag velat bara för att det är coolt att säga på "jag har aldrig". "Jag har aldrig haft sex i kyrkan liksom". Hur många har det? :P

2008-04-02 @ 18:30:25
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: A

präster kanske har sex i kyrkan?

2008-04-02 @ 20:12:46
Postat av: Mia

Tänder lite på de me. Testade fantasin i duschen idag å de va en höjdar..kom ordentligt. Fast bytte ut lamköttet mot en het präst som kallar mig slyna och tar mig hårt bakifrån medans ja håller i korset framme vid altaret. hett hett:)

2008-04-02 @ 20:32:40
Postat av: Victoria

neeh, skulle bara kännas helt fel..varför vet jag inte :P men fel skulle det kännas

2008-04-02 @ 21:29:53
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: e

jag har faktisk haft sex i en kyrka, flera gånger till och med. Eller ja, inte boktstavligen i kyrkan vi altaret typ, utan på övervåningen över kyrkan! men fortfarande i kyrkan. Innan hade ha aldrig ngn fantasi om det, utan det bara blev så, hehe ;)

2008-04-04 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0