Varför inte göra fantasierna till verklighet?

Det var endå en del som fastnade för det här med att ha sex i kyrkan, det trodde jag faktiskt inte! Själv måste jag dock säga nej till det, det hade känts alldeles för syndigt för mig trots att jag inte är speciellt religiös. Jag hade känt att jag hånat min religion och alla kristna runt om i världen om jag hade gjort det (samma med en kyrkogård).

Men ni som fantiserar om det, varför inte göra det till verklighet?

Gör ni det nångång så skriva gärna till mig och berätta om hur det var och hur det gick till. Snuskisar som vi är så hade vi alla självklart velat veta ju, eller hur?!


Kommentarer
Postat av: R

syndigt? varför syndigt? sex är en naturlig del av livet. reproduktion och liknande sker genom sexet, det underbara sexet. kristna, muslimer, judar, hinduer, ja, de flesta har sex. kyrkan kanske är väldigt icke konventionell, men sen när söker man sig till det vanliga och trygga när det gäller sex? SKA man inte experimentera? go for it!

2008-04-02 @ 22:43:28
Postat av: Eden

Men hallå, i alla de religioner du nyss rabblade upp så ska man vara gift innan man har sex. Därför hade det varit sjukt syndigt och RESPEKTLÖST att ha sex i en kyrka för mig. Det hade det även varit om jag varit gift. Dock får alla andra göra precis vad de vill :)

2008-04-02 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0