Det tycker jag är att gå för långt

Visste ni att det på playboy-kanalen, finns ett tv-program där unga kvinnor klär av sig nakna, onanerar och bla suger av dildos inför tre domare och en publik?
Låter det för sjukt för att vara sant tycker ni? Ja, det håller jag med er om, men tyvärr är det sant.
Igårnatt (natten till idag) efter att killen och jag hade myst färdigt om ni förstår vad jag menar, kände vi oss fortfarande inte tillräckligt trötta och därför slog vi på tv:n.. Vi bläddrade bland kanalerna och plötsligt fick vi syn på ett gäng nakna tjejer som stod uppradade på en scen. Jag måste säga att vi båda blev chockade!

Hur kan man som tjej ens ställa upp på något så dumt?

Är det bara jag, eller kan ni hålla med om att någonting har gått för långt när det till och med görs tv-shower med sådant innehåll? Där unga tjejer tävlar om poäng under tiden de dansar sexiga danser eller onanerar?

Är det någon av er som sett det här programmet och i så fall - vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Selina

jag har inte sett det, men det låter juh helt sjukt.

Jag kan inte fatta att unga tjejer ens vill ställa upp på sånt där.

2008-08-13 @ 22:39:12
URL: http://skakan.blogg.se/
Postat av: Amadea

Svar till Selina: Håller med dig. Dagens samhälle borde ha kommit längre än att det tillåter sådan förnedring (som dessutom sänds som TV-"underhållning"). Jag tror dock att det inte är vanliga tonårstjejer med svensson-liv som känner att "det här är något jag VILL". (?)

2008-08-13 @ 23:14:07
URL: http://nogg.se/amadea
Postat av: Beelzeboss

Äsch. Vill dom så vill dom.

Är det inte då lika sjukt att unga tjejer viker ut sina (sex)liv på bloggar så att alla får läsa det?

Dom kanske till och med njuter av att visa upp sig själva.

Bara för att det inte är normalt betyder det inte att det är fel.

2008-08-14 @ 00:03:51
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Eden

Beelszeboss: Men på bloggen kan man välja att vara anonym. Kanske kan folk anse det vara fegt? Men själv tycker jag att det är bra om man kan vara anonym då man lättare vågar och kan utbyta mer intim information med varandra som man annars inte så gärna gör med människor man inte känner.



Idén med den där tv-showen tycker jag bara är dum och jag tycker även att det är fel då de tjejernas framtid eventuellt förstörs.

2008-08-14 @ 00:58:17
Postat av: a.k

hur fan poängsätter man onani egentligen!?

så jävla weird programidé överhuvudtaget.

2008-08-14 @ 14:43:18
URL: http://decibel.webblogg.se/
Postat av: Anna

Haha, fjantigt att ens reagera på det, alla i världen har egen vilja, alla väljer vi vad vi ska göra? Även om det är ett idiotiskt val så är det DERAS val. Och lovar att tusentusentals tycker att den programidén är allt annat än upprörande ;)

2008-08-14 @ 14:47:12
URL: http://annsopanso.webblogg.se/
Postat av: Beelzeboss

Eden: Men vad gör det för skillnad om dom är anonyma eller inte? Det är fortfarande i grunden samma löjliga idé: Att offentligt visa upp en privat del ur sitt sexliv.

2008-08-14 @ 15:11:05
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag tycker det är helt sjuk!

2008-08-14 @ 15:34:19
Postat av: Matilda

jag tycker det är helt sjuk!

2008-08-14 @ 15:34:19
Postat av: Annelie

Vet inte om det är det programment, men jag har sett klipp på nått sånt "wannabe a porrnstar" eller nått liknande. Så ja, klär hon av sig framför en jury, o så får in i uppgift att sjunga en låt medans hhon suger av en dildo. Helt sjukt. Hela juryn ich publiken var fylls med tjocka snuskgubbar ,.

Jag skulle aldrig gära det, men det finns ju brudar som vill bli porrstjärnor..

2008-08-14 @ 16:15:48
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med om att det är en riktigt störd programide endast för att tillfredsställa män.

2008-08-15 @ 14:01:40
Postat av: Missisadora

har inte sett, men låter helknas.

2008-08-17 @ 00:54:44
Postat av: michaela

bryr mig inte så mycket.. vill nästan kolla på det ^^

2008-08-18 @ 23:59:00
Postat av: Anya

Menar du Jenna Jameson American Sextar eller va d heter? Har sett hela säsongen. Underhållande på ett hjärndött sätt.

2008-08-23 @ 16:42:36
URL: http://anya.webblogg.se/
Postat av: Anonym

herregud, porr som porr. allt handlar om att få så många tittare som möjligt och därmed så mycket pengar som möjligt. Tycker att det programet verkar bra mindre löjligt än typ singing bee

2008-08-26 @ 22:16:24
URL: http://nelson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0