Fetischist

Fetischist = Tänder på ett speciellt föremål.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-20 @ 20:41:48
Postat av: Linnéa

Hej, jag har en fråga som jag hoppas att du kan svara på:).

Det är så här att min pojkvän var otrogen mot mej för flera månaders sen. Även fast jag "visste" vad han hade gjort så vägrade han erkänna ända tills hans kompis som var med honom erkände. Så frågan är hur ska jag kunna lita på honom, och hur mkt ska ja fråga om vad som hände?

Tack på förhand :)

2008-08-20 @ 23:30:50
Postat av: Sara

Superbra blogg! Väntar med spänning på nästa inlägg hela tiden! Jag tycker att det skulle vara intressant att höra vilka erogena zoner folk har.. Personligen så tänder jag väldigt mycket på att bli smekt i knävecken. Jag veknar direkt!

2008-08-22 @ 11:22:07
URL: http://glamurous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv om rollspel!!

2008-08-23 @ 20:23:18
Postat av: Eden

Sara: Har skrivit om kvinnans erogena zoner en gång, här hittar du det http://edenslustgard.blogg.se/2008/april/nagra-av-kvinnans-erogena-zoner.html#comment :)



Jag skulle vilja blogga mycket mer än vad jag gör, tro mig, men har tyvärr inte så mycket tid till det nu för tiden. Men ska försöka skriva ett inlägg om mannens erogena zoner också, det hade kanske varit intressant?

2008-08-25 @ 18:34:04
Postat av: j

hej jag har en fråga, jag och min kille skulla ha sex och vi körde det "vanliga" men sen blev han trött och då skulle jag byta av och rida men det gick inte. jag vet inte varför eller hur vi ska göra för att det ska gå lättare för det `"tog som emot" eller nån annan ställning som är enkel och så som vi kan testa.?

2008-08-25 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0