Pinsam sexupplevelse

Det här är om mig och den första killen jag hade sex med, vi hade varit ihop i ungefär en månad när det hände och eftersom det var precis i början använde vi fortfarande kondom.
Vi var hemma hos mig och hade just haft sex. Kondomen låg på golvet och vi låg kvar under täcket och eftermyste. Helt plötsligt går min brandvarnare igång som de gör när det är dåligt batteri. Helt plötsligt har jag två föräldrar och en lillebror som står mitt i mitt rum och växlar mellan att skrika för att överrösta larmet och generat titta på oss i sängen. Om man trodde att man skulle kunna låtsas som att vi inte just haft sex raserades alla chanser när hunden kom in och hittade något jättespännande av gummi på golvet..
All in all så tror jag att jag hade hela familjen i mitt sexluktande rum i 20 minuter före vi lyckats övertyga dem om att vi kunde fixa batteriet själva.

/ Anonym

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHAHAHA DETTA GJORDE MIN DAG, HAHAHAHAHHA

2008-12-12 @ 10:53:40
URL: http://emeliebjorm0.blogg.se/
Postat av: viviana

hahahahahahahahahahahahhaa vissa har verkligen otur

2008-12-12 @ 11:13:29
URL: http://sedate.blogg.se/
Postat av: Jen

O fy fan vad pinsamt! Jag skulle dö xD

2008-12-12 @ 12:30:32
Postat av: Mmm

hahahhahaa åh roligt

2008-12-12 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0