Alla har vi rätt att vara anonyma


Jag skrev ju innan idag att jag var lite orolig över att folk kanske inte är redo för en sånhär blogg, men att jag ändå tror och hoppas att det kommer bli bättre och bättre, roligare och roligare här efter att fler och fler läsare hittar hit och kommer med tips och idéer. Som tips fick jag att jag skulle skriva att folk får vara anonyma, och visst är det så. Jag förväntar mig inte att ni ska svara på alltför personliga frågor som kommer ställas här med era riktiga namn och bloggadresser, men det förstår ni väll? Ni behöver inte ens skriva vad ni heter om ni själva vill ställa en fråga. Bara var er själva, men i ett annat namn eller alldeles, alldeles anonyma. Det låter väll bra!

"Var er själva, men i ett annat namn eller alldeles, alldeles anonyma" - hmm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är redo för en sån här blogg & jag tror det finns fler än mig, så keep up the good work! (:

2008-02-27 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0