Hur viktigt är egentligen utseendet i ett förhållande?

Paris Hilton
(Paris Hilton och Benji Madden)

Denna bilden fick mig att tänka på hur viktigt utseendet egentligen är i ett förhållande. Själv är jag inte speciellt utseendefixerad då det kommer till killar, kanske för att min egen trots det, råkar vara en av världens snyggaste och finaste, enligt mig. Jag vet inte. Men i alla fall, hade gärna velat veta hur stor roll utseendet spelar för er när ni väljer era pojkvänner/flickvänner - So, tell me!

Med vidare eftertanke så tycker jag nog ändå att utseendet är ganska viktigt. Om man ska leva tillsammans med en person så måste man ju känna sig attraherad av denna vilket man gör både genom utseende och lukt faktiskt. Självklart är det inte allt, men, ni vet..
Hur ser ni på detta?

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag tycker utseendet är jätteviktigt! Ibland har man ju även något utöver, även kallat utstrålning eller "det". Utstrålning kan göra underverk för utseendet! Sen var olika människor anser vara snyggt varierar ju också.

2008-02-26 @ 21:46:37
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: tess

tack tack..

2008-02-26 @ 21:50:29
URL: http://tuzze.blogg.se
Postat av: LieMie svarar

För mig är det yttre otroligt viktigt. Det visar ju ändå vem man är. :P
Ha en bra kväll. Mvh LieMie

2008-02-28 @ 19:54:58
URL: http://LieMie.blogg.se
Postat av: michis

utseendet är jätteviktigt! man vill ju inte spy när man ser honom utan kläder! man måste ju tända på honom. klart det är viktigt. den som säger nåt annat ljuger (tror jag iaf ^^)

2008-03-18 @ 03:52:46
URL: http://michaeala.blogg.se
Postat av: Eldmyran

Utseendet kan betyda mkt, men för mig blir min älskling vackrare o vackrare för varje träff som går (jag bor i gbg han i sthlm..)
Jag tror att när man är tillammans med den man älskar så blir denna person automatiskt vackrare för varje gång man ser honom/henne lixom skönheten växer o växer :3

2008-04-06 @ 12:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0