Svar på detta med onani med hjälp av duschmunstycke

I förrgår skrev jag om "onani med hjälp av munstycket" och då det aldrig liksom varit riktigt min grej så skrev jag följande:
 
"Finns det någon oskriven regel man måste veta för att det faktiskt ska funka, för att det ska bli skönt? Eller är det bara som med allt annat, vissa saker passar en, andra inte?"

Som svar fick jag:

Mitt tips är att skruva av själva duschen (antar att hon menar själva munstycket). Trycket ska vara lagom hårt och vattnet varmt.

Så, då vet vi det. Tack för tipset.

Kommentarer
Postat av: Singelmamman

Varför vara anonym...jag är nog bäst på kärlek, sex å förkållanden..hahaha!! Man behöver inte skruva av munstycket..går alldeles utmärkt med det på!! Kittlar så jälvla skönt å orgasm...mmmmmm

2008-02-28 @ 19:33:14
URL: http://lyxmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0