Välkomna till Edens lustgård!

I den här bloggen kommer ni att kunna läsa alltifrån det vardagliga livet, funderingar om allt som rör sig i hjärnan, kärlek, förhållande och sex. Anledningen till att jag startat denna bloggen är för att jag tycker att något sånt här behövs, en blogg där tjejer i alla åldrar kan få sina frågor besvarade av både mig och bloggens läsare, en blogg som tar upp både pinsamma, roliga, sorgliga och viktiga ämnen. En blogg där jag har chansen att hjälpa till med hjälp av egna erfarenheter och min enorma vilja att finnas till hands för de som behöver det.

Jag har länge velat starta en sånhär blogg och för att den ska kunna komma igång och bli så bra som möjligt så behöver jag allas hjälp jag kan få. Ni som tycker att detta verkar vara en bra idé får gärna komma med förslag om vad jag ska skriva om, ni får gärna berätta lite om er själva också. För även om jag själv väljer att vara anonym så vill jag på något sätt ändå skapa någon sorts av relation med mina läsare. Om bloggen går bra så kommer jag med jämna mellanrum vara online på min hotmail/msn som jag skapat endast för detta, för att kunna prata med de som vill där. Till den kan ni också skicka in och berätta om något kul som hänt er som ni vill ska publiceras i bloggen, eller kanske något pinsamt ni varit med om - antingen i tex skolan eller i sängen! Sist men inte minst, frågor, om det är något ni behöver råd och tips om så fråga så ska jag försöka hjälpa så gott jag kan. Ingen fråga är dum, kom ihåg det! Mailadressen är: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0