Finns det människor som tänder på sig själva?

En tanke, eller rättare sagt en fråga, slog mig idag:

Finns det människor som tänder på sig själva?

Frågan låter säkert hur dum som helst, men precis som ni sett här tidigare i bloggen så finns det människor som tänder på allt möjligt, så varför då inte även sig själv?
Just det jag tänker på är människor som enligt dem själva ser väldigt bra ut och medan de har sex, ser de kanske hur vissa muskler späns eller hur vissa egna kroppsdelar ser ursnygga ut i vissa positioner. Tror ni då inte att det finns dem som går igång på det? På sig själva?

Det var bara en tanke..

Kommentarer
Postat av: mim

ja! klart! gör inte alla det!!??

man känner sig ju het i vissa possitioner å ibland bara av att se sig själv naken? trodde det var jätte vanligt:S

2008-07-03 @ 15:29:33
Postat av: R

Ja, det finns garanterat personer som tänder på sigsjälva.. och inte riktigt som "mim" tänker då, utan att personen nästan är besatt av sig själv, älskar sigsjälv och bara vill ha sex med sigsjälv.

2008-07-03 @ 16:55:38
Postat av: A

jag tror att mim har en poäng. personligen tänder jag på mig själv när jag gör saker. det behöver ju nödvändigtvis inte handla om narcissism, som R verkar föreslå. alla har ju olika sätt att bli tända på :)

2008-07-05 @ 00:34:40
Postat av: H

Är inte det var mastubering is all about?

2008-07-07 @ 00:10:36
Postat av: Ellis

Har en kompis som älskade att se sin spegelbild när hon blev tagen i doggystyle så visst finns det människor som tänder på att se sig själv...

2008-07-09 @ 17:02:02
URL: http://sikorka.blogg.se/
Postat av: michaela

såklart!

2008-07-15 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0