Pigga upp tillvaron med orgasmer.. Ja varför inte, om man hade kunnat?

Taget direkt ur en passagen-debatt:

"För ett antal år sedan läste jag någonstans om man spänner muskler kring penisroten och analöppningen, när man är nära att komma, så skulle man få en bättre och skönare orgasm. Efter en längre tids prövande visade det sig att det stämde. För att göra denna effekt ännu större började jag styrketräna mina muskler i skrevet, genom att nypa hårt upprepade gånger med analöppningen under 5 - 10 sekunder och sedan låta musklerna slappna av. Efterhand spände jag allt fler muskler i ryggen, magen och låren samtidigt som jag styrketränade skrevet och lät musklerna sedan slappna av.

Jag tränade så här under mina långa dagliga bilkörningar.

Denna styrketräning gav mig efterhand bättre, starkare och längre orgasmer, och även upprepade orgasmer emellanåt under mina samlag med frugan och under mitt onanerande.

Efter flera månaders "styrketräning" av muskulaturen i skrevet och där runtomkring började jag få orgasm under träning.

Efterhand lärde jag mig få orgasm i princip när som helst, utan att ha sex eller onanera, med slak penis, utan sädesutgjutning och utan att ha några upphetsande tankar om sex.

Nuförtiden piggar jag upp tillvaron vid bilkörning eller tråkigt arbete vid skrivbordet med sådana här orgasmer då och då. Jag gör på följande sätt, jag andas långsamt djupt in och ut. Under inandning nyper jag rytmiskt runt analöppningen och penisroten, så börjar orgasmkänslan stiga utmed ryggen och rusar in i huvudet. Orgasmen känns då i hela kroppen. Därefter låter jag orgasmkänslan sjunka tillbaka ned i kroppen och i benen med den långsamma utandningen.

Och sedan om igen med att andas långsamt in med rytmiska nypningar i skrevet och andas långsamt ut igen gång efter annan.

Styrkan hos dessa orgasmer ökar efter varje inandning med rytmiska nypningar runt penisroten."


Hittade detta av en ren slump och blev mäkta imponerad, vilken kille säger jag bara, haha! Kunna få orgasm på det där sättet.. Utan någon ansträngning eller kladd! Kanske är det något ni kan tipsa pojkvännerna om? Eller, så lätt ska han kanske inte ha det? Hehe.

Erkänn, hade ni kunnat få orgasm bara av att knipa lite med fittan t ex, så hade ni också gjort det, eller?
Det finns ju faktiskt de som får orgasm dagligen, helt plötsligt bara. Ganska sjukt faktiskt.

Vad hade ni valt. Ett liv med kommande orgasmer dagligen oavsett vad du gör, eller ett liv utan orgasmer helt och hållet?

Kommentarer
Postat av: Fifi

Ett liv med kommande orgasmer dagligen oavsett vad jag gör. Det är ju en av de bästa känslorna ever!

2008-06-15 @ 01:02:32
Postat av: Anonym

Fast, det finns väl kanske situationer när det inte är så roligt. Tex middag hos mormor, och helt plötsligt får du en orgasm vid matbordet. Opss. Men skulle ändå vara riktigt tråkigt utan dem..

2008-06-15 @ 02:52:57
Postat av: Diamandis

Ett liv med kommande orgasmer :) Haha

2008-06-16 @ 18:30:04
URL: http://diamandiss.blogg.se/
Postat av: Vickoo

Om man ändå hade sån tur själv. ^^

2008-06-17 @ 22:27:35
URL: http://omtycktnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0