130 - 139

..orsaker till att ha sex

130
    Jag var full                          
131    Det verkade vara bra motion                
132    Jag blev tvingad att göra det              
133    Personen erbjöd mig droger för det
134    Jag var frustrerad och behövde lindring                          
135    Sammanhanget var romantiskt               
136    Jag kände mig osäker                                   
137    Min vanliga partner är tråkig så jag hade sex med någon annan
138    Jag återhämtade mig från ett annat förhållande
139    Jag ville höja mitt självförtroende 

Kommentarer
Postat av: Agnes

"132
Jag blev tvingad att göra det "

Man skall aldrig, ALDRIG, A L D R I G, göra något man inte vill.
Jag tycker att det där argumentet är helt absurt.
OM det nu inte är så att du menar helt tvärtom, för då tycker jag inte att det framgår.

Men tvingad, jag hoppas du, eller någon annan inte har sex med någon för att man blev tvingad.

Men sådant händer, javisst. Vi lever i ett sjukt samhälle, som måste ändras.
Katastrof!

2008-03-09 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0