80 - 89

..orsaker till att ha sex

80
    Jag ville inte göra personen besviken     
81    Jag försökte komma över en tidigare person   
82    Jag ville bekräfta min sexuella läggning på nytt
83    Jag ville prova på nya sexuella tekniker eller ställningar
84    Jag kände mig skuldmedveten                                   
85    Mina hormoner var utom kontroll                                 
86    Det var enda sättet min partner tog sig tid med mig
87    Det blev en vana                     
88    Jag ville hålla min partner nöjd                               
89    Jag saknade självbehärskning

Kommentarer
Postat av: Jake!

jag gillar att du tar upp detta, kan nog vara en riktig ögonöppnare för många! kul att det finns en sådan snuskblogg

2008-03-18 @ 00:23:27
URL: http://jakey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0