90 - 99

..orsaker till att ha sex

90
    Jag ville kommunicera på en djupare nivå
91    Jag var rädd att min partner skulle ha en affär om inte jag hade sex med honom/henne
92    Jag var nyfiken på min sexuella förmåga                           
93    Jag ville ha en andlig upplevelse                                       
94    Det var bara en del av relationsrutinen                           
95    Jag ville bli av med mina hämningar                                   
96    Jag drogs med                                           
97    Jag behövde ett hack till i sängstolpen
98    Personen krävde att jag hade sex med honom/henne
99    Möjligheten dök upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0