Det där om att få bada toppless eller inte igen

Min pojkvän och jag satt just och disskuterade det här med om kvinnor ska få bada toppless på badhus eller inte. Han tycker att det är självklart - varför inte? säger han. Jag frågade honom om han tycker så bara för att han är kille, men nej, han tycker att det är upp till var och en att bestämma det själv. Tjejbröst som killbröst, mumlar han.

Jag: Så du hade tyckt att det varit okej om jag sprungit runder på badhuset med endast bikinitrosor då?
Han: Nej, inte om du hade gjort det! Men annars tycker jag.
Jag: Ja men dåså, då tycker du ju inte att det är helt okej. Jag sa ju det, man ska inte få vara toppless! Brösten är privata kroppsdelar och ska inte visas för alla.
Han: Ja, men.. Ja! Okej.

Nu ska jag inte skriva om det här mer, även om jag faktiskt tycker att det är kul att se vad folk tycker om det. För tydligen är det inte så himla självklart för alla som det är för mig att man inte ska gå runder och visa tuttarna för alla. Inte på ett badhus!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, det är så lustigt !
Jag tycker INTE att man skall få göra det.

2008-03-29 @ 01:59:55
Postat av: Evelina

De flesta killar tycker det, bara för att de ska få se bröst. Jag fråga en kille förut och så sa han att han tycker bara tjejer upp till 25 år ska få göra det för annars är det äckligt. Vad är det för svar.
Jag tycker absolut inte att kvinnor ska få bada topless för det är en så extrem sexuell symbol.

En fråga:
Hur gamla är du och din kille och hur länge har ni varit tillsammans?

2008-03-29 @ 10:35:38
URL: http://Robinsevelina.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag är 16 år men blir 17 i april. Min sambo blir 22 år i juli. :D

2008-03-29 @ 20:22:27
URL: http://Robinsevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0