Glöm inte att ni kan skriva mejl till mig

Jag fick en kommentar av någon som ville att jag skulle skriva om anal- och oralsex. Skulle du inte kunna skriva ett mejl till mig om vad det är exakt du vill att jag ska skriva om? Hade underlättat lite.

Det enda jag änsålänge har skrivit om oralsex är det här. Har självklart tänkt skriv mer om det så det var kul att du tog upp det, men som sagt, skriv gärna ett mejl om vad du vill jag ska skriva om. Om inte så kommer det inom kort ändå komma ett lite längre inlägg om både oral- och analsex.

Kommentarer
Postat av: nikki

jag vet inte om man kan ställa frågor till dig, men jag gör de iaf om i hopp av att du ska svara.

joo, de är så, att om man har ett sår i underlivet
precis vid "ingången" så att säga,
vet du om de finns något som kan lindra de?
för jag kan nämligen inte ha sex över huvud taget så ont de gör.
tack!

2008-03-21 @ 18:56:15
URL: http://nikkiirietz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0