Han var för trött för att ens prova sig på en orgasm

Bakfylle-söndan är återigen här och precis som vanligt bankar det inne i huvudet, självklart är det på något sätt värt det då man under gårdagens kväll festade och hade kul enda in på småtimmarna. Någon som känner igen sig?

Eftersom att jag och killen pratat om att det snart får vara dags för lite fyllesex igen, som på den gamla goda tiden, haha, så tyckte jag att det var ett alldeles utmärkt tillfälle att ta tag i det i natt när vi kom hem. Klockan var runt fyra och han ville bara sova, men jag, sexgudinna som jag trodde jag var, satte igång.

Jag red honom i max 10 minuter och under den tiden, trots alkoholen i kroppen, hann jag få 3 eller 4 orgasmer - det är inte illa. Efter det var jag nöjd så jag la mig brevid honom och somnade. Han somnade också, han var för full för att knulla och för att ens prova sig på en orgasm!

Hade det inte varit helt perfekt om det hade kunnat vara så varenda gång man känner för en snabbis? Att man liksom bara hade kunnat beordra killen att ligga där med stånd ett tag eller vad man nu vill att han ska göra. När man är nöjd så skjuter man honom lite åt sidan och fortsätter sen med vad man nu känner för att göra.

Jag tycker att det var en utmärkt idé, om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Ankii

härligheter :)

2008-03-16 @ 18:06:58
URL: http://ankaans.blogg.se
Postat av: Egoina

haha.. så jävla bra! :)

2008-03-17 @ 00:32:05
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: M

Hade det inte varit helt perfekt om man bara kunde beordra tjejen att sära på benen, böja sig fram eller vad man nu vill att hon ska göra?

Sen när man är klar med henne kan man bara kasta henne åt sidan och fortsätta med vad man nu vill göra.

Det vore ju en utmärkt idé! Eller vänta, vore det okej?

2008-03-17 @ 19:15:59
URL: http://anti.bloggagratis.se
Postat av: Maja Munke

Hahahaha det låter lite lagom skönt ;)

2008-03-17 @ 22:09:48
URL: http://munke.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha vad praktiskt! Låter toppen ju :D Om man ändå hade kunnat komma så många gånger på så kort tid :P

2008-03-19 @ 17:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0