Hur rider man en kille?

Har fått två frågor om hur man rider en kille. Som jag har förstått det så har ni fötterna placerade på sängen samtidigt som ni låter kroppen gå upp och ner över killen, efter bara en liten stund blir ni trötta i benen och kanske dessutom inte tycker att det är speciellt skönt.

Mitt tips till er är att gå in på den här sidan och sedan leta upp ställningen Cowgirl, även hon gör upp-och-ner rörelsen men hon har benen och fötterna placerade på ett annat sätt. Ett skönare sätt! Dessutom behöver man inte köra upp-och-ner-rörelsen när man sitter sådär, man kan gnugga sig fram och tillbaks med hjälp av höfterna - my favorite! Om ni vill så kan ni även göra det på andra hållet, Rodeo. Då ni sitter på det sätter ni gör så blir det inga problem med att då och då köra upp-och-ner-rörelsen, vilket är det bästa här. Helt klart uppskattat av honom.

Tycker det är jättesvårt att förklara olika ställningar men jag hoppas att ni, och alla andra som undrat över samma sak, kan dra nytta utav min beskrivning och framförallt utav hemsidan!

Kommentarer
Postat av: sara

hur då "gnugga sig fram och tillbaka"?

2008-03-21 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0