Jag har aldrig, har du?

Jag tänkte att vi skulle köra lite jag har aldrig. För er som inte vet vad det är så kommer här en förklaring:

Jag har aldrig är från början en "förfest-lek", ni kan även ha sett det i programmet Fråga Olle. Den går ut på att man i tur och ordning säger ett påstående. Till exempel: "Jag har aldrig haft sex". Om man har haft sex ska man dricka.
Vi gör ett försök: "Jag har aldrig öppnat ögonen". Jag misstänker att alla som läser här har öppnat ögonen någongång, därför skulle alla ha druckit om vi varit på samma förfest. Sedan är det nästa persons tur att säga ett påstående.


Här på bloggen får det dock bli lite annorlunda som ni säkert förstår. Hade tänkt att jag skriver ett påstående: "Jag har aldrig haft sex" tex, och sen är det upp till er som har haft det att upprepa påståendet i kommentarsfältet.

Jag hoppas att det inte låter alldeles för krångligt, i så fall får ni säga till så får jag ta det en gång till.

Tycker ni att detta låter som en kul idé?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

låter skitkul !

2008-03-06 @ 23:34:26
URL: http://minan.blogg.se
Postat av: malin

eeh, okej,. men tror du inte de kan bli lite enformigt att bara skriva om sex hela tiden ? :P

2008-03-07 @ 09:06:51
URL: http://malinljunggren.blogg.se
Postat av: Linda

Låter riktigt kul :)

2008-03-07 @ 11:04:53
URL: http://lmongo.blogg.se
Postat av: malin

okeej :) hehe. :) jag är på!

2008-03-07 @ 14:55:18
URL: http://malinljunggren.blogg.se
Postat av: Denise

Jag tycker att du borde ha ett inlägg där en person (du i detta fallet) börjar ställa en fråga och sen ska den som läser den frågan först svara på den och sen ställa en ny. t.ex. så här:







(frågan då alltså) - Har du haft sex?





(svaret) - Ja. Hur många har du haft sex med? (den andra frågan)





Jag hoppas du förstår hur jag menar :) det hade varit intressant plus roligt.

2008-11-19 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0