Jag skäms lite över att behöva fråga

Vet ni vad jag tycker är bland det störigaste som finns här på bloggen? Jo, nämligen när folk skriver och undrar vad läsarna tycker att de ska skriva om idag. Jag tycker att det är lite dåligt då det faktiskt är personens eget ansvar att komma på saker att skriva om. Men så sitter jag nu här själv, med hjärnsläpp, och undrar - har ni några idéer på något ämne jag kan ta upp idag?

Oroa er inte, kommer ni inte på något så lyckas jag säkert klura ut något själv, men har ni någon fråga eller något ämne ni vill att jag ska ta upp så skriv gärna det. Kommer det många förslag så skriver jag upp dem så att jag kan använda mig utav det någon annan dag. Kom igen, vad som helst!

Kommentarer
Postat av: :)

skriv om heta sexdrömmar

2008-03-20 @ 19:51:41
Postat av: Anonym

hur man rider en kille

2008-03-20 @ 20:12:19
Postat av: louise

Det pratas oftas om att killar blir så upphetsade av att man pillar eller kör upp ngt litet finger i anus på dem, Jag undrar varför? å är killar kännsligare där än vi tjejer

2008-03-20 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0