Kommer detta ha nån negativ inverkan då jag har sex?

Jag har en väldigt stor fitta, och då menar jag verkligen STOR! Allt är fel med den, den är bullig och den "hänger ner mycket". Min fråga är: Kommer detta att ha någon negativ inverkan då jag har sex? (är oskuld) Tack så mycket på förhand, kramar.

/ Klara

För det första vill jag säga att vi alla ser olika ut där nere, ingen är den andra lik och utvändigt sett är det är inte fel på någons och ingen är ful! Jag tror verkligen inte att det kommer ha nån negativ inverkan när du har sex men om du känner dig orolig så tycker jag att du ska kontakta en gynekolog, de är vana vid att se många människor så du behöver inte oroa dig.

Tips: Titta gärna in på den här hemsidan, fylld med massa bilder på olika fittor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0