Pinsam sexstory

Jag och min pojkvän hade kommit hem efter en dag på olika håll. Han hade jobbat och jag hade flängt runt i stan, arbetslös som jag är. Det var regnigt och grått ute, så vi tänkte pigga upp tillvaron med att göra tacos till middag. Medans vi väntade på att tacoskalen skulle bli varma satt jag vid köksbordet och pillade på datorn medans han satt bredvid. Mysiga som vi är började vi småkyssas och helt plötsligt (didn't see it coming) tog han av mig tröjan och satte mig på bordet. Kyssarna blev allt vildare och blötare och våra läppar vandrade upp och ner på varandras kroppar och tillslut kunde vi inte hålla oss längre. Av med alla kläderna och mitt på köksbordet hade vi sådär underbart hett passionerat och riktigt hårt sex.
 
Utan en tanke på resten av världen släppte vi loss och ingen av oss var särskilt tysta. Att min pojkvän bor i ett tätbebygt villaområde och att vi hade stora fönster omkring oss brydde vi oss inte om. Det var fortfarande ljust ute och till råga på det var alla lampor tända, så alla som också hade övervåning kunde se in. Efter att ha låtit mig komma om och om igen nådde min pojkvän tillslut fram till sin orgasm varpå han samtidigt tog i så hårt (stötte till bordet) så att stolarna på andra sidan rasade i golvet med ett förfärligt brak.
 
Vad vi inte hade lagt märke till var att yttedörren på nedervåningen hade låsts upp och någon hade kommit hem. Vi hade inte hört "heeeej!" från hallen och inte fotstegen i trappen. Nu, när vi var tillbaka på jorden igen, möttes vi av min pojkväns lillebror som stog i öppningen till matrummet där matbordet stog och såg väldigt frågande ut. Min pojkvän förblev tyst medans jag klämde fram "nämen.. hej, är du hemma redan?" och insåg på en gång efter hur dumt det lät. Lillebrorsan tittade bara på oss och sa att grannarna hade kikat ut genom fönstret väldigt nyfiket när han gick förbi på gatan på väg hem. Han gick sen ner för trappan och vi såg honom inte mer under kvällen. Jag och min pojkvän åt våra tacos fnissandes om vartannat.

/ S

Kommentarer
Postat av: Ankii

fyfan så härligt!!

2008-03-05 @ 21:49:30
URL: http://ankaans.blogg.se
Postat av: Ankii

fyfan så härligt!!

2008-03-05 @ 21:50:20
URL: http://ankaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0