Pinsamt

Häromdagen pratade jag och en vän om pinsamma sexupplevelser vi varit med om. Hon berättade då att hennes mamma en gång hade hittat en använd kondom som låg på hennes nattduksbord, en kondom som kvällen innan hade använts och sedan glömts bort. Mamman frågade om hon inte skulle ta och slänga den och medan ansiktet på min vän förvandlades till en tomat fick hon ur sig: Den är inte min!

Jag tyckte detta var så kul att jag ville publicera det i bloggen. Jag menar, om det inte var hennes, vems skulle den då vara, haha!

Vad är det pinsammaste ni varit med om när det gäller sex?
Berättar ni så berättar jag..

Kommentarer
Postat av: Sanna

snygg blogg

2008-03-03 @ 16:39:47
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Erica

Min mamma kom in en gång när jag och min pojkvän hade sex.. sjukt pinsamt :O

2008-08-26 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0