Romance



Vad är det mest romantiska ni någonsin varit med om?

Kommentarer
Postat av: Dragana

Jag har för inte så länge sen varit ute på en "dejt" med min nuvarande kille. Vi hade gjort upp en massa planer med inget av de blev av, utan istället så åkte vi till en sjö i närheten. Det var mitt i natten och fick gick ut på bryggan, som är typ 50 lång. Längst där ute så kramades vi och höll om varandra och pratade i två timmar. Det var helt underbart. Romantikska saker behöver inte kosta någonting.

2008-03-17 @ 19:51:20
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: M

Det mest romantiska jag varit med om
är faktiskt min förra pojkvän överlag. Han var expert på att lyssna på vad jag sa och gjorde småsaker. Om jag tex såg en reklam om choklad på tvn så kunde jag säga "Gud va gott det där såg ut" Sen när han kom hem så hade han köpt just det. Det var bara ett exempel, men de mest romantiska sakerna behöver inte kosta mest eftersom det då ofta blir tillgjort :)

2008-03-17 @ 21:09:54
URL: http://getlow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0