Abasiofili

Abasiofili = Att tända på funktionshindrade människor.

Kommentarer
Postat av: Emelie

min första reaktion: usch! fy! blä!

men när ja tänker efter, det finns ju de som lever tillsammans med funktionshindrade, o de måste ju tända på dessa. Är det fel???

2008-05-15 @ 22:50:59
URL: http://www.majmelajd.blogg.se
Postat av: Matilda

jag håller med Emelie. Första tanken var att det var äckligt, men när jag tänker efter lite till, så är de vanliga människor. Jag tycker det är bra att det finns folk som tänder på det. Som sagt så kan man ju vara tillsammans med en funktionshindrad, har inte den peronen rätt att tända på sin partner då? Och är det inte bra för den funktionshindrade att det finns folk som tänder på en?

jag tycker det är bra, och faktiskt helt naturligt. Älskar man någon, så är det ganska självklart att man tänder på den personen. och vissa kanske bara tänder på funktionshindrade, på samma sätt som vissa tex tänder på mörkhyade, vita, långa, korta, tjocka, smala, dominant, toffel osv.

2008-05-16 @ 15:03:55
Postat av: Hanna

Oj, vad politiskt korrekta kommentarer!!

2008-05-17 @ 14:15:35
URL: http://beehverjefvel.blogg.se
Postat av: Eden

Hehe, ja. Men det är kul när folk bryr sig och har en åsikt ju :)

2008-05-17 @ 17:02:23
Postat av: Hanna

Om det kan gällas som en åsikt när folk rapar upp vad de lärt sig att tycka

2008-05-17 @ 19:58:42
URL: http://beehverjefvel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0