"Allt oftare dök tankar på andra killar upp i mina dagdrömmar"

Jag heter P och är 17 år.
Vet att jag ser bra ut och drömmer om att göra modellkarriär eller något.
När nu mina gener tyckt vara så bra borde jag väl kunna göra något av detta.
För att nå mina mål så tränar jag dans och tar sånglektioner.
Jag är med i en teatergrupp och ser till att sköta mig i skolan.
Är sedan nästan 3 år tillbaks tillsammans med en jättesöt och gullig kille som heter Micael.
 
Micael är 2 år äldre än mig och ska bli läkare precis som sin far.
Han tränar fotboll och är upptagen en hel del med det eller studierna.
Han behandlar mig som sin lilla prinsessa och skämmer bort mig på alla vis.
Han ser oförskämt bra ut och mina tjejkompisar äter honom med ögonen och är hur avundsjuka som helst.
 
Micael gör mig lycklig med massor av kyssar och smek, är en duktig älskare som ända sedan första gången, gång på gång får mig att vibrera av åtrå.
Han har en vacker skön kuk, som jag älskar att slicka och suga innan jag låter honom bestiga mig eller innan jag vilt rider honom.
 
Att vi är kära är det nog ingen som kan missta sig på.
Vi kan inte hålla fingrarna i styr utan kysser och smeker varandra ständigt.
Vi kan inte gå någonstans utan att hålla handen eller hålla om varandra.
Skrattande kallar omgivningen oss för turturduvor.
Ja knullande turturduvor då, vi knullar nästan varje dag och ibland flera gånger om dagen.
Jag tycks bara bli allt kåtare ju mer vi håller på.

Om han kysser mig så börjar jag genast vibrera av förväntan och blir som gelé i kroppen.
Kryper som en liten kåt katt in i hans famn och famlar efter kuken.
Micael blir ofta generad då jag inte drar mig för att hetsa upp honom in public.
Jag älskar att locka honom till en snabbis så snart tillfälle ges.
Retar honom ofta med att vara troslös och lättåtkomlig.
Många gemensamma toalettbesök har vi haft.
Någon provhytt och ett antal buskage och gräsmattor har blivit plats för vild älskog.
 
Jag älskar verkligen Micael och drömmer om att vi så småningom ska gifta oss.
Levde i ett rosenrött skimmer av lycka men upptäckte små mörka orosmoln som skulle kunna rasera allt.
Jag verkar inte få nog...!!!

Allt oftare dök tankar på andra killar upp i mina dagdrömmar.
Det vore väl spännande att få sära på benen för någon annan än Micael någon gång.
Oj va spännande det skulle vara att se någon annan njuta av att ha min lilla söta fitta uppträdd på kuken...
 
Att jag ser bra ut och är sexig har jag alltid vetat om.
Jag har ända sedan jag var barn älskat att få killars uppmärksamhet, är oftast strålande glad, skrattar mjukt och lätt och flörtar med allt och alla.
Killar oavsett ålder har alltid haft svårt att slita ögonen från mig.
Deras hungriga blickar påverkar verkligen mig.
 
Jag älskar att kramas och gillar den nervösa spänning som ofta blir resultatet av att jag ger en kille en mjuk och sensuell kram.
Några gånger har Micael ovetandes fått njuta frukten av att någon killes blickar har kåtat upp mig.
Märker hur han tror att det är närheten till honom som tänt mig, han inbillar sig att det är hans närhet som gjort mig flödande våt och redo.
Hungrigt har jag kysst honom och i skam sänkt mina ögon då jag känner mig otrogen.
 
Ständigt kåt som en honkatt var bara frågan hur länge det skulle dröja innan jag skulle låta någon av alla kåta hannar få mer än dom hoppats på.
Få kan nog ana att det döljer sig ett litet sexuellt monster i denna lilla familjeflicka.
Att mina tankar ständigt snurrar kring sex och drömmer om att få se in i ögonen på någon som just inser att jag tänker låta honom knulla mig.
Visst är Micael fantastisk men det kan väl inte vara meningen att all denna uppvaktning och alla dessa lystna blickar ska vara bortkastade.

Ska man inte ha någon glädje av att ha ett utseende och en kropp som sätter griller i huvudet på killarna?
 
Inners inne ganska väntat men hur överraskande blev det ändå inte...
 
Jag hade precis duschat och gjort mig fin för att träffa Micael, rakat mig ordentligt i hopp om att få honom att slicka mig skönt.
Klätt mig i en kort kjol och en blus som visade min platta vältränade mage, ännu inte bestämt mig om jag skulle ta trosor eller inte.
 
Det ringde en kille på dörren som jag lovat pappa att släppa in, han skulle fixa något med vår värmepanna.
Han såg bra ut och hajade liksom till då han såg mig, gissar att jag gjorde intryck på honom också.
Jag visade honom var pannan stod och han fixade den på någon minut bara medan jag njöt av att se honom jobba.
Han var säkert nästan trettio centemeter längre än mig och såg riktigt bra ut.
 
Jag märkte att jag blev upphetsad av att stå honom så nära.
Min nyrakade fitta bara någon meter från en snygg karl, dold bara av en kort tunn kjol.
- Jaha ja, det där var ju snabbt gjort, sa han, inget annat jag kan hjälpa till med?
- Inte vad jag vet, sa jag, om du inte är duktig på att laga mobiler. Min verkar ha dött.
- Kan väl titta på den sa han och följde mig in på mitt rum.
Han fixade min mobil lika snabbt nästan och jag blev så glad att jag kastade mig om halsen på honom och pussade honom mitt på munnen.
- Tusen tack! Det där gjorde du jättebra, kvittrade jag.

Han tog emot mig i sin famn, höll mig stadigt kvar och sa:
- Hoppsan, det där smakar mera...
Med mjuka hungriga läppar sökte han åter mina utan att möta något motstånd.
Lekfullt besvarade jag kyssen och smög mig mjukt längre in i hans armar.
Min sammetslena tunga lekte med hans då jag kände hur han lyfte mig mot sina läppar i en hungrig kyss med ett stadigt tag om min nakna stjärt.
 
Kjolen hade ju glidit upp då jag kastade armarna om hans hals och frilagt min fasta rumpa åt honom.
Jag kände hur något stort och hårt växer till sig emellan oss då han upptäckte att jag var troslös.
Han insåg nog att han just hittat en villig liten tjej, en het liten brud som visade alla tecken på att vara redo att plockas.

Min kropp var mjuk och villig, glad över att känna honom så nära.
Jag var kåt och mer än villig, bestämd på att låta honom knulla mig om han ville.
Kände mig busig och lockad av denna plötsliga möjlighet att få känna någon annan kille i mig.
Det pirrade i hela kroppen av spänning och förväntan.
Kanske var han lite väl gammal men snygg och väldigt manlig.
En hastig tanke på Micael for genom huvudet, vad händer om han får veta?
 
Någon viskar i mitt öra att risken är minimal, han är säkert själv kåt och fylld av förväntan inför att jag snart ska komma hem till honom.
Jag kan säkert knulla med honom också.
Om Micael bara får som han vill så är han säkert nöjd.
Ingen i familjen väntas komma hem på länge än.
Vill jag vara otrogen så är tillfället perfekt.
Oj oj oj va jag ville...!!!
 
Han lyfte upp mig så att jag grenslade hans midja medan hans mjuka fingrar utforskade min lilla rumpa och kupade över mitt flödande sköte.
- Vilken otroligt härlig tjej du är, viskar han, jag vill ha dig det känner du säkert, så om du inte vill är det bäst att du stoppar mig nu.
Leende gav jag honom en mjuk hungrig kyss som tydligt visade vad jag ville.

Jag var sprickfärdig av kåthet då han lade ned mig på rygg i sängen,
Min kjol satt som ett bälte kring midjan då jag särade benen för honom.
Han slickade min nyrakade fitta skönt och snart kom jag gång på gång, vred mig i kramp under honom.
 
Passivt låg jag och stönade när han reste sig upp för att dra av sig sin overall och befria kuken.
Med stora ögon njöt jag av synen, hans kuk var betydligt större än Micaels och frustande redo.
När han lade sig tillrätta kunde jag inte låta bli att stirra på detta blåröda ollon som han masserade mitt sköte med.
Jag visste inte om det skulle fungera med en så stor kuk men var väldigt nyfiken på att försöka.

Med särade ben lyfte jag villigt min vidöppna fitta emot honom för att välkomna kuken in.
När kuken pressar sig in känns det som en sängstolpe nästan, tur att jag var våt och väl förberedd.
Snart fick vi in den och ökade försiktigt tempot, snart skrek jag ut min glädje under honom och mötte hans stötar så gott jag kunde.
Min kropp krampar i orgasm minst fem gånger innan han låter kuken spruta mig full utan att be om lov först.
Vilket djävla underbart knull...!!!
 
När vi samlat ihop oss slår det mig att jag inte ens vet vad han heter och att jag har lite bråttom nu.
Jag berättar hur läget är, att jag har en pojkvän som väntar på mig så jag måste skynda mig.
Han säger att han haft det otroligt skönt, att jag är en liten drömtjej.
Han hoppas att vi någon gång får chansen att göra om detta trots att han är gift.
- Jag får väl hålla mig hemma om pappa ringer efter mer hjälp till huset, säger jag och ler
- Får väl försöka ordna så att han i så fall ringer mig och ingen annan då, sa han med ett leende.
Han sa att han hette Thomas och gav mig sitt nummer till jobbet om jag skulle "behöva honom" som han sa.
 
Efter drygt en halvtimme var jag hemma hos Micael, jag hann ta en snabb dusch och fixa till mig lite innan jag stack.
Han möter mig med en kyss full av kärlek och saknad, jag besvarar den mjukt och ber om ursäkt att jag är lite sen.
Känns konstigt att kyssa honom så snart efter att jag med glädje besvarat en annan killes hungriga kyssar.
Hade lite dåligt samvete men min fitta jublade över det lilla äventyr hon fått.
Inser att detta trots allt mycket väl kan hända igen.

Jag smeker Micaels kind, ser honom i ögonen och talar om hur mycket jag älskar honom.
Kysser honom mjukt medan jag som ett mantra upprepar att jag älskar honom.
- Jag älskar dig och vill gifta mig med dig, säger jag medan jag kysser mig nedför hans kropp och lirkar fram den vackra kuken.
 
Medan jag suger tänker jag på hur det skulle vara att suga på den där stora kuken och när jag kan få en chans att träffa honom igen.
Får jag chansen så kommer jag definitivt prova att suga det där stora ollonet och låta honom knulla mig igen.
 
- Jag älskar dig Petra, suckar Micael...
- Jag älskar dig också Micael, säger jag och slickar på kuken.
När vi knullade var jag orolig att han skulle märka något,
Märka att jag nyligen haft en stor stenhård kuk på besök i min trånga fitta och att den sprutat mig full.
Men Micael sa bara att jag var fantastisk skön att knulla, att han var den lyckligaste på jorden som hade mig.
- Du är en tjej som alla värdens killar skulle vilja ha.
- Nej det tror jag inte på, fiskade jag.
- Jodå, du skulle få vem som helst till nästan vad som helst om du hade velat, sa han.
- Så tur att det är bara dig jag vill ha då, sa jag och log medan jag lät kuken stöta hårt i mitt inre.
 
Under dagarna därpå kunde jag inte tänka på annat än sex.
Så otroligt tillfredställande att ha känt en annan kuk än Micaels i mig.
Kunde inte glömma synen av det stora blå ollonet som ville in mellan mina ben, eller Thomas vilda blick och djupa vrål då han tömde sig djupt inne i mig.
Plötsligt blev alla leenden och fräcka blickar från killar omkring mig som inviter till alla möjliga äventyr.
Ingen kunde vara villigare än jag...

Mindre än en vecka senare hade jag ännu en ny kuk på besök.
Kanske har Micael rätt i att jag kan få vem jag vill om jag är lite smart.

Då jag är naturligt glad och kramig gäller det bara att planera tillfället så att det finns en möjlighet att göra något åt den styva kuken som reagerat på min lilla läckra kropp.
 
Nästa kille jag ordnade var en som hjälpte mig på gymmet jag går på ibland.
Jag tokraggade honom faktiskt.
När han fick en kram som tack för hjälpen passade jag på att mjukt smyga långt in i hans famn när han blygt besvare kramen.
Villigt lät jag honom hålla mig nära en stund och kände tydligt hur han reagerade.
- Oj, sa jag, tror minsann att du tycker om mig?
- Förlåt, stammade han, det var inte meningen.
- Om jag gillade det då, förändrar det saken, sa jag och log.
- Jo visst, då kan du få hänga med mig hem en stund, sa han.
Det gjorde jag och fick uppleva ytterligare en kuk som gillade att stå på huvudet in i min villiga fitta.
Efteråt berättade jag att detta inte varit så smart då jag redan hade pojkvän.
Han lovade att inget säga och jag lovade att han kanske skulle få göra det igen någon gång om han kunde hålla tyst om det.
 
Jag och Micael kommer allt närmare vårt bröllop.
Ibland grips jag av samvetskval och funderar på att berätta allt men det brukar gå över.
 
Nu har det gått en tid och jag har knullat många gånger med andra än Micael.
Reparatören Thomas och den där gymkillen knullar jag ganska regelbundet med.
Hitentills har jag haft sju olika killar förutom Micael, utan att ångra någonting.
Hade inte vilja ha allt detta ogjort och bara vetat hur det var att knulla med Micael.
Nu vet jag ju att han är bra även om det finns en del som är ännu bättre.

Jag har upptäckt att det är jättelätt att ordna nya killar.
Ingen tar illa upp av att få en liten sexig blondin om halsen.
Om jag är lättklädd och doftar gott så kan jag oftast känna hur dom reagerar då jag kommer dom nära.
Sedan är det bara att visa att jag inte har något emot deras närmande som den lilla villiga tjej jag är.
Ibland har det gått lättare än jag trodde var möjligt.

När jag och några kompistjejer gick på club och just kommit innanför dörrarna fick jag syn på en kille som åt mig med blicken.
- Hej sötnos, sa jag och kröp in i hans famn. Är det mig du vill ha?
- Jovisst, stammar han fram.
Det visade sig att han menade det.
Tio minuter senare visste vi var vi hade varann och jag sade hejdå till tjejerna.
 
Killen bodde ihop med en söt kompis som kom hem på natten.
Hans ögon sa att han också gärna ville, varför inte...?
Jag kunde inte motstå hans leende utan följde naken med honom in på rummet.
Resten av natten tassade jag fram och tillbaka mellan de båda rummen.
Två unga killar som knullade mig hela natten, vilken höjdare!!!
 
Ordentligt välknullad kryper jag nästa dag in i Micaels famn och talar om hur mycket jag älskar honom.
- Jag tycker att vi gifter oss i midsommar, säger jag med ett litet leende.

/ P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öh, hur kan du göra sådär? :S Du är fan sjuk..

2008-05-22 @ 20:06:13
Postat av: Eden

Jag hoppas du förstår att detta inte handlar om mig. Det är en läsare som skickat in det!

2008-05-22 @ 20:08:27
Postat av: Emelie

tycker jävligt synd om killen. om man som singel ligger runt är inte fel men du ska fan gifta dig!

2008-05-22 @ 20:30:47
URL: http://www.majmelajd.blogg.se
Postat av: Hanna

Det där var nog det egoistigaste jag läst. DU kanske mår bra av det, du kanske är hur kåt som helst, men hur tror du HAN mår? Du säger att du låter andra kåta upp dig och sedan han knulla dig- hur kan du göra så mot någon du älskar? Jag känner bara hur min mage vill vända sig ut och in. USCH!

2008-05-22 @ 21:15:44
URL: http://beehverjefvel.blogg.se
Postat av: Sabine

stackars kille.. usch..
sexmissbrukare? förstår inte hur du kan göra sådär mot någon du påstår att du älskar.

2008-05-22 @ 21:28:37
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: nikki

fan så jävla sjukt!
hur fan kan tjejen göra så :S ?
fast att hon inte får betalt, så borde hon fan kallas hora.
hon har ju förhelvete pojkvän :S:S

fy fan vilken falsk tjej.

hade jag vatt hennes vän och hon berättat allt detta för mig och så skulle jag gå till hennes pojkvän fast att jag va hennes bästa vän.
sen skulle jag lämna henne som vän för hon är fan äcklig :S

2008-05-22 @ 22:17:35
URL: http://nikkiirietz.blogg.se
Postat av: J

OM det där ens är sant så är det sjukt fel mot hennes pojkvän. Hon tycks ju inte fatta att hon gör fel heller? Sjuk tjej. Du är verkligen inte värd din pojkvän, du är inte värd någon om du behandlar den du älskar sådär. Synd att du inte fattar hur äcklig du är.

2008-05-23 @ 00:17:00
Postat av: Katrin

Jag tror nog att detta endast är en sexnovell. Eller det hoppas jag iallfall!!

2008-05-23 @ 01:01:23
Postat av: Johan

Helt sjukt!

Den dära tjejen vet inte vad kärlek är!

Jag hoppas hon hittar någon hon blir riktigt tok kär i som är som hon är nu så hon får känna hur det känns att bli bedragen!

Avskyvärd brud faktiskt! 17 år och ska gifta sig? Hon har ju inte heller alla getter hemma...man är ju fan inte dum och gifter sig när man är 17. Hon vet ju inte vad någonting betyder!

Blä.

2008-05-23 @ 15:36:28
URL: http://kama.ploggproffs.se
Postat av: Linda

Usch!

2008-05-23 @ 22:33:04
Postat av: Dragana

Heh..jag förstår inte hur alla kan tracka ner på stackars tjej!? Hon vet vad hon vill och trivs med det, det finns inget fel i det! Jag tycker att hon gör helt rätt.

2008-05-24 @ 01:05:59
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Mia

Hur kan du tycka att hon gör rätt? Om du var tillsammans med någon henne, skulle du tycka att den personen gjorde rätt då? Det tror jag inte. Hon vet inte vad kärlek är, och det verkar du inte heller veta...

2008-05-24 @ 14:07:39
Postat av: Hanna

Har hon inget att säga till sitt försvar?

2008-05-24 @ 14:51:46
URL: http://beehverjefvel.blogg.se
Postat av: Alice

Det är ju förmodligen en sexnovell, bara fantasi. Förstår inte varför de flesta verkar bli jätte upprörda?

2008-05-24 @ 18:34:17
Postat av: P

Jag hör vad ni säger.
Håller med om att jag är för ung för att gifta mig.
Vi tycker båda att vi bör vänta med det några år även om vi gillar att drömma om det och hur det skulle bli.
Annars förstår jag inte varför ni är så anti och tycks bli så arga.
Det finns så mycket att bli arg för som typ könsstypning, slakterier, kvinnomisshandel, massvåldtäkter m m

Men att jag väljer att njuta av livet?
Hur många killar gör inte som jag?
Det han inte vet lider han inte av.
Jag har förstått att jag skall låta bli att berätta detta för mina avundsjuka kompisar.
Dom skulle säkert skvallra för Micael.

Jag räcker till både för Micael och andra, njuter till fullo av livet, gör ni?

2008-05-25 @ 08:53:27
Postat av: J

Ärligt talat, fattar du inte hur sjuk du är? Skulle du tycka att det var okej om din pojkvän gjorde samma sak mot dig? Om det kom fram att han hade knullat massa tjejer under tiden ni varit tillsammans - skulle du då tycka att han gjorde rätt? Jag har väldigt svårt att tro det. Men skulle han ha gjort det så kan du inte säga någonting. Och ärligt talat vore det rätt åt dig.

2008-05-25 @ 16:11:26
Postat av: Diana

Alltså ingenting emot promiskuitet. Men om det där är sant så är det riktigt synd om hennes pojkvän som har hittat en sån lögnaktig liten slyna. Oj, okej nu blev det lite hetsigt. Men bah.

2008-05-25 @ 20:06:53
URL: http://twoforone.blogg.se
Postat av: P

Kanske skulle jag bli förbannad om han varit otrogen, kanske inte.
Vet inte säkert.
Lite trist att han inte har någon att jämnföra mig med.
Om vi ska leva hela livet tillsammans skulle jag vilja att han verkligen var 100% säker på att jag är bäst för honom.
Hur kan han vara det utan att ha provat att vara med andra?
Jag märkte, när jag var med en äldre mer erfaren kille, att jag blev mer påverkad av vad han sa.
Det han sa blev mer värt genom att han hade mer erfarenhet av andra tjejer.

Inte så att jag säger åt Micael att vara med andra precis, jag skulle säkert bli sårad och förbannad.
Men jag tror ändå att det skulle kunna vara bra på något vis.

2008-05-25 @ 22:20:01
Postat av: J

Då kanske det är bättre att ni gör slut? Eller ha ett öppet förhållande, det kanske passar dig bättre. Varför inte bli swingers? Vad som helst är bättre än att vara otrogen för otrohet är fel och om du verkligen vill såra någon du älskar så är du inte frisk.

2008-05-26 @ 13:43:10
Postat av: P

Jag sårar ingen.

Jag sköter detta väldigt diskret.

Om någon skulle skvallra så är det väl dom och inte jag som sårar?

Om folk kunde sköta sig själva istället för att blanda sig i andras liv, vore världen en betydligt bättre plats att leva på.

Jag tänker inte göra slut, har det bra som jag har det.

Tänker också fortsätta att ta vara på glädjeämnena i livet vad ni än tycker.

Ett litet äventyr då och då förgyller tillvaron.

2008-05-28 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0