Den manliga ordlistan

Han säger: Snygg klänning!
Han menar: Schyssta tuttar.


Han säger:
Vad är det för fel?
Han menar: Blir det inget sex ikväll?


Han säger:
Jag är uttråkad.
Han menar: Skall vi ha sex?


Han säger:
Jag älskar dig.
Han menar: Låt oss ha sex nu.


Han säger:
Jag älskar dig också.
Han menar: OK, jag sa det... Nu har vi sex!


Han säger:
God morgon.
Han menar: Sexet var bra... Jag vill köra igen.


Han säger:
Låt oss prata.
Han menar: Om jag imponerar på dig genom att visa att jag är en djup person kanske jag får komma innanför dina trosor.


Han säger:
Vill du gifta dig med mig?
Han menar: Jag vill göra det olagligt för dig att ha sex med andra män.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Tyckte bara tre stämde bra, de andra var bara fördomsfulla och töntiga..
de bra var: God morgon, Jag är uttråkad, och Vad är det för fel?

2008-05-01 @ 20:37:17
URL: http://xenobia.blogg.se/catrinsnyablogg
Postat av: sandra

Hos många män stämmer det, men jag tror ändå, eller jag är nästan säkert på att det finns killar som inte säger och menar så.

2008-05-01 @ 22:12:19
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: michaela

ok den var ju mindre bra =/ snacka om att spä på en myt som inte är sann

2008-05-02 @ 09:43:34
URL: http://michaeala.blogg.se
Postat av: Eden

Jag vet inte om ni ser att den ligger i kategorin HUMOR? Klart som tusan att den inte stämmer, men killar kör oftast inte med dubbla budskap och det finns därför ingen liknande ordlista som för kvinnor.

2008-05-02 @ 11:03:23
Postat av: michaela

jo visst men humor grundar sig ju i nåntin, det jag menar är att jag e bara trött så trött på myten om killar som sexmaskiner som alltid ställer upp, eftersom jag vet att så inte alls är fallet, t o m så är det lite sällsynt verkar det som. Då blev jag upprörd. Annars tycker jag du har en rolig blogg, annars skulle jag inte läsa den. Blev bara lite upprörd

2008-05-02 @ 15:06:48
URL: http://michaeala.blogg.se
Postat av: Dragana

Ahh, den var bra den listan! Grymt bra!

2008-05-02 @ 23:12:54
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Eden

Till michaela: edenslustgard.blogg.se/1209068322_r_killen.html

Jag vet att det inte är så ju, men tvärtemot dig så tycker jag att det är lite roligt med sådana skämt som har med myter mellan män och kvinnor att göra då vissa är så himla dumma! Det kommer säkert komma fler sådana men då är det bara att blunda :)

2008-05-05 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0