Ställ frågorna ni inte vågar ställa någonannanstans!

Ni vet ju att ni har tillgång att ställa frågor till mig både genom bloggen och via mejl, som jag sedan svarar på antingen med hjälp av egna erfarenheter och tankar, eller med hjälp av internet, beroende på vad det är för slags fråga! De flesta av er, tror jag, uppskattar detta väldigt mycket då en annan persons problem eller nyfikenhet, kan likna ens egen.

Jag tänkte nu att vi ska pröva en annan grej.. Nämligen att ni får ställa frågor till varandra, genom mig, som jag sedan publicerar i bloggen lite då och då så att andra kan svara på just din fråga.
För visst är det väl så att vi är nyfikna på hur andra har det, både då det kommer till tankar, känslor, sex, kroppen, förhållanden o s v. Och visst är det väl så att det ibland behövs andra människors tankar och åsikter, för att man själv ska kunna se sina problem eller vad det nu handlar om, ur andra perspektiv än det som fastnat i hjärnan.

Att ställa sin egen fråga till läsarna gäller inte bara nu, man kan göra det när som helst och frågorna kommer att hamna under kategorin Läsarundersökningar. Därför är det också viktigt att ni meddelar mig om det är en fråga till mig, som ska hamna under kategorin Frågor & svar, eller om det är en fråga för alla att svara på, vilket i och för sig är meningen i Frågor & svar också. Tänk också på att om det är en fråga till läsarna, så borde det inte handla om fakta-saker utan mer om hur andra tycker, tänker och gör när det kommer till vissa saker.

Jag tror verkligen att detta kommer bli hur roligt som helst, för ni vet ju själva.. Ibland har man frågor som man själv tycker är så dumma att man inte vågar ställa dem, eller frågor som man skrattar åt själv för att man ens funderar över.


Så, tjejer och killar -
varsågoda och ställ frågorna som ni inte vågar ställa någonannanstans!


Kommentarer
Postat av: emelie

till dig eller läsarna, men är det normalt att livmodertappen gör ont vid sex? tidigare gjorde det inte det, utan jag gillade när killen kom åt livmodertappen. men senast har det gjort skitont och det strålar upp i magen. kan det ha att göra med att hans snopp var längre än tidigare relationers? finns det könssjukdomar som kan ge dylika symtom?

2008-05-29 @ 19:05:12
Postat av: E

jag har också samma problem som emelie ovan. Jag har med tänkt på att hans snopp kan vara längre. Hade varit kul om någon visste något om detta.

2008-05-29 @ 19:25:46
Postat av: C

Hur många som klär ut sig för att krydda till sexlivet?

2008-05-29 @ 19:55:26
Postat av: R

Hur många är det egentligen som använder handbojor/piskor och klöser/biter varandra blodiga under sexet? och vad tycker ni om det?

2008-05-30 @ 02:06:04
Postat av: Anonym

vilken bra idé eden!!

2008-06-01 @ 03:05:59
Postat av: linn

jag skulle vilja ha avsugningstips och hur man rider på bästa sätt. jag har haft någon liten "fobi" för detta och aldrig vågar prova. snälla tips och detaljer tack! :)

2008-11-09 @ 01:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0