Hur många av er har en knullkompis?

Ordet knullkompis måste nog vara ett av mina favoritord, för mig innebär det nämligen spänning, hemligheter, gränslöshet och maximal njutning. Själv har jag aldrig haft någon så min bild av att ha en är att man kan göra precis vad man vill tillsammans, prova på saker utöver det "vanliga" och bara känna sig fri.

Jag vet inte hur vanligt det är idag att ungdomar och vuxna har någon som de kallar knullkompis, men jag skulle gärna vilja veta. Har ni kanske en och vad är det i så fall för regler som gäller? Eller, finns det kanske inga regler?


Kommentarer
Postat av: Emily Kane

jag har haft.

2008-11-04 @ 01:33:49
URL: http://emilykane.webblogg.se/
Postat av: Emily Kane

skillnaden för mig var att jag var kär i min kk, vilket gjorde att jag kände mig i underläge samt alltid mådde dåligt efter att vi träffats. sen var vi nära vänner också - och är fortfarande så man kunde inte sluta ha sex heller. kan man ha en kk utan känslor inblandade tror jag det är jättebra, men för mig funkar det nog inte.

2008-11-04 @ 01:42:11
URL: http://emilykane.webblogg.se/
Postat av: enbloggomsex

jag har en kompis som jag har sex med i princip varje gång vi ses. så jag antar att det är en knullkompis. men vi bestämmer inte att träffas utan mer bara stöter på varandra på bussen eller liknande.

2008-11-04 @ 07:08:58
URL: http://enbloggomsex.blogg.se/
Postat av: tess

Jag har haft en del och det roliga är att det varit olika regler och villkor. Någon kan jag ha mött i stan under en fredagskväll och vetat om att jag skullat gå hem med honom medan jag varit kompis med en och umgåtts privat och fått sex som en glad bonus. En har jag kunnat ringa när som vilket nog är det vanligaste... att man skickar ett sms eller ringer när lusten faller på.

2008-11-04 @ 09:50:34
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: malin

har haft, men sedan skaffade jag pojkvän och det sexet går ju inte att slå! (:

2008-11-04 @ 20:09:19
Postat av: Sandra

Jag träffar mitt ex och har sex lite då och då ;)

2008-11-04 @ 23:10:31
Postat av: Anonym

Jag tror inte det på nåt sätt är bra alls.. För sex utan känslor är ju givetvis sämre än med och spänningen måste ju försvinna ganska fort eftersom det är nåt som händer regelbundet.

2008-11-05 @ 15:36:29
Postat av: - | | Carro | | -

Skulle jag aldrig kunna ha..känns jätte konstigt för mig.. Speciellt eftersom jag är en jätte känslomässig person..

2008-11-05 @ 16:11:56
Postat av: Lilla jag

Jo jag har en, reglerna vi har är att vi ligger med varandra och inge annat.. dock har det en tendens att spåra ur och man skaffar sig känslor eller börjar göra annat... som i mitt fall just nu!

2008-11-06 @ 15:49:34
Postat av: H

jag har en och jag har regeln att vi inte ska kyssas när vi har sex...tycker att d blir för mkt..för vi har haft känslor för varandra men visste att det inte skulle funka om vi blir tillsammans....men vi har ett underbart sexliv dock!!

2008-11-08 @ 03:23:48
Postat av: Matilda

Jag har pojkvän och samtidigt en kk. Eller han andra killen vet inte att han är min kk. Han tror att vi två är tsm. Men jag ser han iaf som en kk och absolut inget mer. Bästa sexet någonsin!

2008-11-08 @ 03:57:54
Postat av: Linda

2008-11-08 @ 12:24:25
Postat av: Anonym

har precis hittat din blogg, och tror jag ska bli en regelbunden läsare =p jag har haft en KK, tog slut för bara 2 månader sen kanske, och vi hade haft ett kk förhållande i 10 månader då, det är kul och skönt att ha, men kan vara jobbigt om man får känslor för honom/henne.... regler måste man prata om och komma överens om vad som passar er...

2008-11-08 @ 22:52:58
Postat av: Malin

I've got one! :P

2008-11-09 @ 04:36:08
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: Izzy

Jag tror att så länge man är ärlig och klar med sina egna känslor, den andras och relationen så går det att få det att funka . så är det för mig. har haft ett och samma kk av och till i ett antal år, en kille som jag känt sedan vi båda gick i blöjor. Vi har haft andra relationer, både långa och korta, mellan men när dessa tagit slut och vi funnit oss båda singlar samtidigt så har vi tagit upp vår relation. Han är trygg, något stabilt och intimt, men samtidigt så är vi klara med hur vi känner för varandra. Jag älskar honom och jag vet att han älskar mig, men vi är inte kära i varandra, och faktumet att vi är så ärliga mot varandra på den punkten och känner varandra så bra får det att funka. sen har det inte alltid varit problemfritt och så. Kanske låter det känslokallt förhållande, men faktiskt så är det tvärtom :)

2008-11-09 @ 14:11:28
Postat av: Therese

haha fan vilken bra blogg!! Denna ska jag lätt läsa dagligen ;)

2008-11-09 @ 17:54:20
URL: http://tessanvbg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har haft en och samma kk till och från i fyra år och han vet och jag vet att det är allt som kommer bli mellan oss. Sure, jag tycker om honom, känner mig bekväm i hans sällskap, kan spexa till sexet genom att ta på mig sexiga underkläder så som stay-ups m.m. utan att det känns genant och det känns helt underbart befriande! Helt ärligt så blir jag inte lika upphetsad som när jag har sex med någon jag är kär i eller tycker extra mycket om, det är något helt annat, men vår relation känns mer som om den handlar om att släppa alla hämningar på ett helt annat sätt - and i love it! ;)



Go KK!

2008-11-09 @ 22:35:21
Postat av: jag

Jag hade en under sommaren sexet var underbart och jag fick helt ärligt en orgasm varje gång, men sen så blev allt för mycket och vi gled isär. Kort efter det mötte jag en ny kille som jag tyckte verkade intressant. Han behandlade mig bra och vi kunde ha en konversation utan att ämnet sex behövde komma upp. Det var något nytt för mig och jag tänkte att det var för bra för att vara sant, och visst hade jag rätt....han har inte tid för ett förhållande och det som gör det hela svårare är att han inte sa det på ett elakt sätt så jag kunde inte bli sur utan bara ledsen och det svider faktiskt lite fast jag inte erkänner det till någon. Jag trodde att allt höll på att bli bättre men nu har jag en trevlig kille som vill vara min kompis och då menar jag inte bara sex han vill allt förutom ett förhållande men samtidig så har han som jag träffade under sommaren tagit kontakt med mig....så det blir lite för mycket igen....whats a girl to do?

2008-11-09 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0