Sextips x5

1. Ge bort en sexhelg

Ge varandra en sex-weekend. Ju mer sex ni har, desto närmare varandra kommer ni.

2. Smisk
Lite smärta har ingen dött av och att tillföre lite av det i form av smisk kan faktiskt vara grymt upphetsande. Vissa kanske går raka vägen och köper en piska, medan andra nöjer sig med att lite lätt använda sig av handflatan.

3. Erotiska serier och noveller
Att läsa erotiska serier eller noveller är inte bara upphetsande utan ger även inspiration. Läs tillsammans och känn hur pulsen stiger och upphetsningen ökar.

4. Kyss som en indier
Gammal indisk kyssteknik går ut på att hålla för sin partners ögon med händerna, för att sedan sticka in sin tunga i dennes mun. För tungan från sida till sida och in och ut, det som känns bäst för dig. Din partner är nu helt utlämnad åt dig vilket ju faktiskt kan vara upphetsande bara det.

5. Bubbel bubbel
Champagne är en dryck som för många symboliserar erotik. Varför inte börja kvällen med var sitt glas?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ett förslag på vad du kan ta upp här i din blogg. Jag lever i ett förhållande där jag är den som gör det mesta både när det kommer till hushållet och för min kille. Jag känner att jag ger kanske "för mycket" av mig och känner inte att jag får samma respons tillbaka.. Vad ska jag göra? Är bara så ledsen varje dag, försöker prata med honom men han blir mest arg... tacksam för hjälp både från dig eden och från läsare..

Grym blogg också ;)

2008-11-28 @ 12:06:05
Postat av: Yvonne

Du är värd någon bättre!

2008-11-28 @ 18:48:00
Postat av: mmalin

Det där är så sjukt vanligt :( och det värsta är när de inte tar till sig..

2008-11-30 @ 12:21:40
URL: http://mirabal.blogg.se/
Postat av: A

kyss som en indier-tekniken låter som värdelöst hångel ;)

2008-12-01 @ 22:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0