Det handlar ju faktiskt inte bara om mina åsikter eller om vad jag vill veta

Jag tänkte bara skriva att om det är någon av er som har några förslag på saker som ni tycker skulle kunna finnas med i bloggen så är det bara att säga till, jag är öppen för det mesta. Det behöver inte vara något storslaget utan jag tänker mer på om det t ex finns några "Jag har aldrig"-frågor ni skulle vilja ha med. Eller något ni skulle vilja veta om folk anser vara överskattat eller underskattat, ni vet det nya jag börjat med..

Det kan även vara ett citat ni tycker är bra och som ni vill att även andra ska få ta del av, eller någon porrig bild. Sen självklart, precis som innan, så är det fritt fram att ställa frågor, antingen bland kommentarerna då jag publicerar dem i bloggen så att möjligheten att få fler svar än mitt finns, eller också mejlar man mig. Får jag en fråga via mejl så publicerar jag inte den i bloggen utan att fråga, men är det så att man vill det, så är det bara att skriva det så gör jag det.

Ja, det var allt jag ville just nu. Jag vill ju ha med saker som är viktiga för er, frågor och funderingar och allt vad det nu kan vara. Så kom ihåg.. Är det något - säg till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en fundering när mina tjejkompisar och jag läste nån sexbok med tips på hur man blir bättre i sängen och hur man tillfredställer killen på bästa sätt på 300 sidor. Tänk om killar kunde vara lika engagerade och läsa tips på hur de ska göra. Men det kanske dem gör. Men jag har fått för mig att tjejer är mer intresserade av sex om man tänker på tjejtidningar som är fyllda av tips på hur d gör det skönt för killen lr blir sexgudinnor. I killtidningar är det inte lika mkt lärdomar i sida efter sida om hur de bäst tillfredställer tjejen. Vad tror ni/du?

2008-11-10 @ 20:14:04
Postat av: Anonym

varför blir jag kissignödig när jag fått orgasm EN gång?

2008-11-10 @ 22:06:38
Postat av: Anonym

Förslag på "jag har aldrig"

Hur många har haft sex med någon annan i samma rum?

2008-11-11 @ 08:17:55
Postat av: Jen

Jag skulle gärna ha lite nakenbilder på killar, o kanske ngn erotisk (men inte porrig) bild på en tjej o kille tillsammans :)

2008-11-11 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0