Hur är det för er?



Hur mycket sex har man i ett vanligt/normalt förhållande?

Egentligen finns det ju inget svar på det eftersom det är olika för alla, men jag läste nånstans att  för att ta reda på vad om är normalt för ens eget förhållande ska man få fram siffran mellan så många gånger man har det i veckan och siffran på hur många gånger man önskar att man hade det!


T ex: Har man sex två dagar i veckan men önskar att man hade haft det sex gånger i veckan, så är det 4 gånger som är normalt..

Så tar man tydligen reda på vad som är normalt för en själv. Sen om det stämmer eller ej är ju en annan sak!

Hur är det för er? Knull varje kväll innan läggdax eller är det att ta upp boken och tända läslampan så fort man kommer i säng som gäller?


Kommentarer
Postat av: Emily Kane - ocensurerad

2008-10-10 @ 18:19:08
Postat av: Emily Kane

är ju singel nu, men i mitt förra förhållande hade vi kanske sex en gång/veckan efter att första tidens kaninfasoner lagt sig... för lite enligt båda två, men jag var deprimerad och han var stressad så det blev inte mer...

2008-10-10 @ 18:20:18
URL: http://emilykane.webblogg.se/
Postat av: A

Vi har varit tillsammans i snart ett år och har sex några gånger varje gång vi träffas hemma. Kan vara allt från 3 till 15 sessioner i veckan. Men så har vi också tid med det, är ju inte alla som har!

2008-10-10 @ 18:35:40
Postat av: eriika

samma här att "kaninperioden" är över, men vi kör minst varannan dag iaf.. det blir juh så efter nått år automatiskt, såhar jag haft i alla mina "års"förhållanden, det är juh en annan grej när man e nykär och städigt tänd på den andra.

2008-10-10 @ 19:29:31
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: m

ja, det beror lite på. jag har definitivt mer sexsug än pojkvännen. beror på när och under vilka omständigheter det är också. under hans jobbveckor hinner vi knappt ses och för det mesta är han trött vilket resulterar i kansk sex 2-3 gånger.. jag vill definitivt ha mer. minst varje dag, oftast. haha

2008-10-10 @ 20:37:57
Postat av: Egoina

Haha.

2008-10-11 @ 11:25:54
URL: http://egoina.blogg.se/
Postat av: Malin

Blir väl 5 ggr/veckan. Iaf varje gång vi träffas. Har vart tillsammans ett år snart och jag hoppas kåtheten håller i sig! Tycker jag får så mycket jag vill ha..

2008-10-11 @ 13:37:11
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill en gång om dagen,, blir ungefär varannan dag

2008-10-11 @ 15:41:04
Postat av: Yvonne

Vi har varit tillsammans i snart 10 år. Pussas o kramas gör vi varje dag men sex blir väl någgon gång i månaden. Oanera gör jag själv några gånger per vecka.

2008-10-11 @ 19:04:21
Postat av: Anonym

I mitt förra förhållande hade vi sex flera gånger per dag, 3ggr var inte ovanligt, ibland kunde vi nästan hålla på en hel dag. Men det var när man var 15. Så ni kan räkna ut att det blev många gge/vecka. Vi var tillsammans i två år och kåtheten var densamma de två åren. Nu är jag i ett nytt förhållande, och det är bra annorlunda. Vi har nån få gång i veckan och det känns konsitgt. Han är oftast trött så det gör att skiter sig flera gånger.. plus att jag inte kan få upp lusten lika mycket som jag var yngre. Så 4-5 gg i veckan 'bara'.. det kanske beror på att man har mognat?

2008-10-11 @ 19:14:16
Postat av: Madeleine

Jag & min pojkvän har varit förkylda & sjuka ett tag. Men nu är vi igång igen. Vi har hållt ihop i snart 1,5 år. Jag är 17, han är 21. Jag har har stort sexbehov. Verkligen. Tur att man har en karl som kan tillfredsställa så bra :)! Vi har sex ungefär, 5-6 ggr/veckan. Vissa dagar är vi bara glödheta & kan inte sluta röra varandra. Då blir det fler gånger om dagen.



Sex is good people! Way better than drugs! :)

2008-10-14 @ 21:21:43
Postat av: Madeleine

Det var inte lika mycket sex i veckorna, då vi bodde i olika hem. Nu bor vi tillsammans, så sexlivet är både mer aktivit och kreativt :)

2008-10-14 @ 21:23:15
Postat av: H anna

Det är olika till och från. Jag och min pojkvän hade alltid sex i början av vårat förhållande, för att han ville det. Jag var inte så intresserad av sex då eftersom jag hade just förlorat oskulden med honom och då gjorde det bara ont för mig. Nu 20 månader senare är det både hetare och bättre för båda två :)

2008-11-09 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0