Vad säger ni?

"Jag tänder på att se vatten röra sig över stenar. Jag har ingen aning om varför jag gör det... Men att gå på en stenstrand en blåsig dag är fruktansvärt erotiskt i mitt huvud och när snö och is smälter och rinner ner för klippväggar under våren blir jag galet kåt."

Det är inget jag har hört förut, men om jag tänker efter så verkar det inte helt ologiskt, eller, vad tycker ni? 

Tror i alla fall att det är fler än jag som är intresserad av att höra fler berätta om vad de tänder på, saker som i vanliga fall inte är något man tänker på om man själv inte tänder på det. Så, har ni läst om någon som tänder eller attraheras av något "annorlunda" eller gör du det själv så skriv gärna bland kommentarerna, anonyma om ni så vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänder faktiskt på det mesta, bara jag tänker tanken att ha sex där jag är för tillfället kan göra mig otroligt kåt. Det kan vara på bussen, i skolan, bland människor, på en allmän toalett eller vart som helst.

2008-09-16 @ 22:17:53
Postat av: Dragana

Jag läste nyligen, i tidningen Söndag, om en tjej som tänder på att ha på sig blöjor och kissa i de.

Det var ganska udda tycker jag, liksom inget jag själv skulle tända på, men endå på sätt och vis intressant...

2008-09-17 @ 18:50:05
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0