Hår på muffen = skönare knull

Jag och mina tjejkompisar pratade för några dagar sedan om rollen som håret på muffen har när man knullar. Jag som tycker bäst om att rida tycker att det spelar stor roll om man har lite hår eller inte då det ju faktiskt hjälper en att "glida" fram och tillbaka lättare. Andra menade att det faktiskt inte gjorde någon större skillnad och att de faktiskt nästan blev lite äcklade av att vara "hårig där nere" som de sa, och därför kände sig tvingade att raka bort det hela tiden.

Visst, jag känner mig också snyggare och fräschare i muffen när den är rakad. Men knullet blir bättre om den har några fjun! Vad har ni för åsikter kring detta?

Kommentarer
Postat av: R.K

Ingen skillnad, men däremot om HAN har hår.. Det är bra. :)

2009-02-01 @ 21:32:10
Postat av: Fia

Usch, jag hatar hår!

2009-02-01 @ 22:00:04
Postat av: E.

Det är nog faktiskt sant som du säger att det är skönare med lite hår när man "rider" Fast jag tycker ändå att det är ganska äckligt med! :P

2009-02-01 @ 22:10:06
Postat av: Selina

Tycker det är lite komiskt att du skriver det just idag. Det var nämligen idag som min kille sa till mig att det var skönare om jag hade lite hår där nere. Jag själv känner ingen skillnad. Jag tycker om att vara rakad.

2009-02-01 @ 22:32:51
URL: http://skakan.blogg.se/
Postat av: michaela

gillar inte o raka överhuvudtaget (bara klippa lite) så för mig kvittar det. skönare kanske av den anledningen att det känns bekvämare för mig att inte vara helrakad över huvudtaget, vare sig man har sex lr bara lever vardagsliv.

2009-02-01 @ 23:06:52
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: S.

Jag vet inte om det bara är jag - men jag är nybliven ägare till min livs första sexleksak (som inte bara är en vibrator). Rabbit pearl. Känd från sex and the city, skitbra yada yada yada.. Den är säkert jättebra, men jag har inte fått in någon teknik än. Hur gör man med såna här för att få det så skönt som möjligt? jag vet att man ska testa sig fram, men det vore bra med lite knep från andra läsare och människor med erfarenhet av just "kaniner" :)

2009-02-01 @ 23:42:15
Postat av: tess

Jag tycker att det känns fräschare utan hår. Kan bero på att jag tycker om den mjuka, lena känslan och ser det som frächare vid oralsex. Jag kan uppleva lite smärta när jag väl har hår och känner inte att det glider lättare faktiskt.

2009-02-02 @ 14:20:27
Postat av: Emma

Jag tycker det är bättre att vara rakad. Man känner sig finare :)

2009-02-02 @ 15:22:51
URL: http://eimj.blogspot.com
Postat av: Ophiuchus

Bryr mig egentligen inte om tjejen är rakad eller ej. Inte när det kommer till penetrationssex iallafall.

Däremot vägrar jag ge oralt ifall tjejen inte är iallafall ansad där nere..

Finns inget mer avtändande än att få ett 1,5 centimeter långt hårstrå med torkad slidsekret/sperma fast mellan tänderna...

Tillika, jag rakar/ansar beroende på vad tjejen jag har mest regelbundet sex med just då föredrar.

Sex är ju en sport för två trots allt. ;P

2009-02-02 @ 20:01:55
URL: http://kurokishi.blogg.se/
Postat av: A

jag föredrar att vara rakad, känner mig otroligt mycker mer bekväm och fräschare då. men har någon tips på hur man rakar, för jag måste göra fel eftersom min hur blir jätte irriterad efteråt..:o

;)

2009-02-02 @ 22:36:23
Postat av: Cindy

Sparar alltid en smal sträng. På så vis känner jag mej inte som ett barn vilket är risken för mej med helrakat :/ Och för mkt hår pallar jag inte heller med...

2009-02-06 @ 14:18:13
URL: http://www.nogg.se/babyballerina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0