Hjärtkalsonger?

Mitt söknade efter det perfekta sexleksaken fortsätter och i och med att jag är inne och kikar på alla möjliga olika sådana saker på nätet, tänkte jag tipsa er killar om den här sidan där ni garanterat kommer kunna hitta en bra present till flickvännen inför alla hjärtans dag, (eller någon annan dag).

Jag vet att det varit lite mycket om alla hjärtans dag nu, som att det är the biggest day of the year liksom. Men är det någon som har något bra presenttips (både till killar och tjejer) så skriv gärna, själv har jag gjort ett eget kort bara och även om det är jättefint och sådär så vill man ju ändå köpa något litet också, något sött. Kalsonger med hjärtan på känns liksom inte så kul längre, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: S.

Hur gammal är du? Eden? :)

2009-02-11 @ 17:56:28
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.. Vile bara titta in och tippsa om en tävling som just nu pågår på vår blogg. Välkommen in :-)

2009-02-11 @ 19:18:08
URL: http://uppdragsex.blogg.se/
Postat av: S.

Okej :) jag är 19..

2009-02-11 @ 23:15:47
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Nu har jag läst lite här på din blogg, som för övrigt är riktigt grym ^^ Och kanske kan du hjälpa mig? Jag har problem och vet inte hur jag ska göra.. Jag äter p-piller men slutade för ett tag sedan och under den tiden blev mitt humör bättre och min förlorade sexlust knackade på igen.. bra tycker alla.. MEN min jobbiga mens och mensvärk kom tillbaka.. Du vet kanske vad jag menar? Blod i mängder, ont i magen så man knappt kan stå upp, och man känner att man bara vill gräva ner sig i rabatten utanför?! Jag har iaf börjat med p-pillrena igen men jag tycker så synd om min pojkvän som måste stå ut med ett monster som jag! Jag har provat flera olika p-piller, just nu har jag mercilon, dem ska tydligen vara bra om man vet med sig att p-piller förvandlar en till ett monster.. Vad hade du gjort i min situation?

2009-02-12 @ 00:45:22
URL: http://vijo95.blogg.se/
Postat av: Eden

Går inte att uppdatera!

2009-02-12 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0