S behöver tips på hur man använder sin "kanin"

Jag vet inte om det bara är jag - men jag är nybliven ägare till min livs första sexleksak (som inte bara är en vibrator). Rabbit pearl. Känd från sex and the city, skitbra yada yada yada.. Den är säkert jättebra, men jag har inte fått in någon teknik än. Hur gör man med såna här för att få det så skönt som möjligt? jag vet att man ska testa sig fram, men det vore bra med lite knep från andra läsare och människor med erfarenhet av just "kaniner".

/ Sara

Kommentarer
Postat av: S.

Sara* heter jag (:

2009-02-02 @ 15:55:22
Postat av: Satisfaction

Just kaninen är den, enligt mig, en ganska överskattad leksak. Men funkar den för dig så hitta din egen teknik! En sak är säker - du måste gå igång på klittstimulans och få klittorgasmer om detta ska vara något för dig.

2009-02-07 @ 21:33:37
URL: http://therighttosatisfaction.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0