Det är vanligare än vad man tror

Citat från flickvän " jag kommer inte ens av att knulla"  - Lyckad pojkvän man uppenbarligen är!

/ Martin

Vill bara säga en sak: Det är vanligt! Det finns jättemånga tjejer som inte kan få orgasm under själva samlaget, men som kan få det t ex genom oralsex eller onani. Vissa har jättesvårt för att få det så du behöver inte alls känna dig nere eller dålig, för det är inget som har med dig att göra.

Nästa gång ni har sex så fråga henne vad hon tycker är skönt eller säg att det är hon som bestämmer och att du gör precis det hon vill. På så sätt kanske ni tillsammans kan komma på en lösning. Det går inte alltid för som sagt, det är jättemånga som inte kan komma under själva samlaget, men ge inte upp än.

Kommentarer
Postat av: tusensanningar

Om man är bra i sängen har inget att göra med om man är en bra pojkvän. Tycker jag.

2009-01-06 @ 00:06:03
URL: http://tusensanningar.blogg.se/
Postat av: michaela

det kan ju visst ha med killen o göra!!! =O han kan väl pulla na under samlaget det är ju som onani fast nåt härligt i sig?? Visst det är inte bara killens "fel" men ändå. Han kan ju göra massa för att få tjejen nöjd. Sen måste hon väl hjälpa till lite med såklart genom o vägleda om han inte förstår sj ;) (syftar inte nödvändigtvis på MArtin)

2009-01-06 @ 00:31:16
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Emily Kane

fast samtidigt kan pressen från honom att hon ska komma göra att hon inte kommer! så mitt tips till martin är att samtidigt inte tjata på henne om vad hon tycker är skönt och att han ska hålla på tills hon kommer!

2009-01-06 @ 10:58:46
URL: http://emilykane.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in en guide på hur en kille ska stimulera klitoris med fingrarna? Jag förstår verkligen inte hur jag ska göra!

2009-01-06 @ 11:50:50
Postat av: TT

Hej.. jag har typ ett problem. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 8 månader och jag var oskuld innan jag träffade honom. Efter två månader blev jag av med oskulden och det är inget jag ångrar. Problemet är att vi kan inte ha sex längre än bara några sekunder (OBS detta är ingen överdrift!) för han kommer så snabbt och sen kan han inte fortsätta. Han vet själv om att det är ett problem, men det stör inte honom lika mycket som det stör mig. Jag har försökt få hjälp från andra håll och dom säger att det hjälper om jag runkar av honom eller suger av innan han tar in den, men ärligt talat, det hjälper inte. Jag börjar bli desperat :S jag vill ju också kunna njuta av sex. 1/25 gånger ungefär, det är då vi har sex i några minuter men aldrig längre och jag skojar inte. Vi har sex i mindre än en minut! Please help me... /TT

2009-01-07 @ 23:17:38
Postat av: Anonym

jag kommer inte heller av att bara knulla, det ger mig typ ingen njutning alls. Utan det gör jag av förspel o oralsex.

2009-01-20 @ 17:02:40
Postat av: Yvonne

TT- nästa gång ni har sex låt då din kille tillfredställa dig först.. :) sen är det hans tur att komma..

2009-01-20 @ 17:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0